וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן שטרסבורג האריך את חוזהו בוושינגטון בשבע שנים

10.5.2016 / 15:45

המגיש שנבחר ראשון בדראפט 2009 ואמור היה להפוך לשחקן חופשי נחשק בסיום העונה הנוכחית, יישאר בבירה עד 2023 עם חוזה עתק של 175 מיליון דולר, שעשוי להגיע עד 189 מיליון

סטיבן שטרסבורג שחקן וושינגטון נשיונאלס. Alex Brandon, AP
קריירה שלמה בוושינגטון. שטרסבורג/AP, Alex Brandon

כמעט חודש וחצי מפתיחת עונת ה-MLB, וושינגטון ממשיכה לנהל קרב עיקש עם סגנית האלופה ניו יורק מטס בצמרת בית ה-NL מזרח. כרגע הנשיונאלס בפיגור חצי משחק אחרי הקבוצה מהתפוח הגדול, אבל היום (שלישי), הם לפחות ביטחו מעט את עתידם.

סטיבן שטרסבורג, המגיש הכוכב של הקבוצה, האריך את חוזהו בבירה בשבע שנים נוספות תמורת 175 מיליון דולר, 25 מיליון לשנה, כך דיווח ג'ים בוודן מ-ESPN. לשטרסבורג תהיה אפשרות לצאת מהחוזה בסוף השנה השלישית או הרביעית של ההארכה והוא יכול לקבל שבעה מיליון דולר נוספים, בכפוף להישגים. בנוסף, כל עונה בה יגיע ל-180 אינינגים תהיה שווה לו עוד מיליון דולר. החוזה החדש שווה לשישי בגובהו בין מגישי הליגה, בדיוק כמו פליקס הרננדז (שהפך למלך הניצחונות של סיאטל).

בחורף, במהלך הפגרה, וושינגטון ושטרסבורג בן ה-27 נמנעו מבוררות לאחר שהגיעו לסיכום על חוזה לעונה אחת תמורת 10.4 מיליון דולר. המגיש אמור היה להפוך לשחקן חופשי בסיום העונה הנוכחית ולהיות המגיש הבכיר ביותר בשוק, אולם סוכן העל סקוט בוראס תפר לו עסקה שתשאיר אותו בקוצה שבחרה בו ראשון בדראפט של 2009. מאזן הקריירה של שטרסבורג עומד עד כה על 37:59 עם ERA של 3.06. את העונה הנוכחית הוא פתח עם 0:5 ו-ERA של 2.36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully