וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנורתוזיס ואומוניה פנו לרוני לוי, שביקש להישאר את בניון במכבי חיפה

10.5.2016 / 9:20

המאמן, ששוחח עם שחר, סירב להצעה הרשמית של שתי הקבוצות, זאת על פי מקורות בקפריסין, כדי להשאיר בקבוצה גם בעונה הבאה. עזרא נפגש עם אוואט, שמו של איינבינדר עלה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי חיפה על בני סכנין

מכבי חיפה מעלה הילוך לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יעקב שחר החליט להודיע לרוני לוי על מימוש האופציה לעונה הבאה. לוי, כזכור, מחזיק בחוזה לעונה נוספת וצריך רק לאשר את מימוש האופציה על ידי הירוקים. כעת נותר לצדדים לסכם את מדיניות הרכש לעונה הבאה. במהלך השבוע האחרון, קיבל המאמן שתי הצעות מקבוצות בקפריסין - אומוניה ניקוסיה ואנורתוסיס פמגוסטה, אותה אימן בעבר. על פי מקורות באי השכן, רוני לוי קיבל הצעה רשמית משתיהן, אך דחה אותן על הסף בשל רצונו להמשיך מכבי חיפה.

לוי כבר ביקש להשאיר את יוסי בניון בקבוצה בעונה הבאה וכעת ההחלטה תתבסס על סיכום עם השחקן. שחר אכן ייפגש עם בניון ויבהיר לו את עמדתו בעניין. הקפטן עצמו הבהיר לשחקנים בקבוצה שמבחינתו "כל האופציות פתוחות", אך במועדון עדיין נוטים להאמין שיישאר.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם רוני לוי. ברני ארדוב
מכינים את העונה הבאה. שחר ולוי/ברני ארדוב

לגבי אלירן עטר, במועדון החליטו לשקול את המשך דרכו למרות שמדובר במלך שערי הקבוצה בליגה. עטר מחוזר בבית"ר ירושלים ותיתכן עסקה סיבובית לגביו. אוראל דגני עדיין רוצה לצאת לאירופה אך במועדון יגישו לו הצעה חדשה. טאלב טואטחה יעזוב וכך גם חן עזרא. האחרון נועד אתמול עם סוכנו דודו אוואט במטרה לבחון את כל האפשרויות העומדות בפניו. בשיחה הובהר לעזרא כי נבדקות אפשרות גם מחוץ לספרד. עזרא מוכן להישאר בישראל רק אם לא תגיע הצעה טובה מאירופה עד החלק השני של חלון ההעברות. רן אבוקרט, שעדיין לא חזר לשחק ויש ספק רב לגבי עתידו, רוצה לעבור להפועל חיפה כדי לשקם את עצמו ולצבור דקות משחק בעונה הבאה. אחד בלבד מבין אופיר קריאף וקובי מויאל יישאר. לדקל קינן יש חוזה לעונה הבאה, אבל אם יקבל הצעה מארצות הברית הוא עשוי לעזוב. כך או כך, במועדון כבר מחפשים בלם ומגן שמאלי בכירים לעונה הבאה.

בנוגע לשחקני רכש, רשימת הרכש עליה דיווחנו לא השתנתה. במועדון רוצים את ניקיטה רוקאביציה או עומר אצילי מבית"ר ירושלים. לאחרונה, בשיחה נוספת שהתקיימה, עלה שמו של דן איינבינדר, אותו ניסתה הקבוצה לצרף בתקופת בנאדו, כשבמועדון עוקבים אחר התפתחויות גם בגזרת איתן טיבי. כעת, לאור העובדה שהאופציה עדיין לא מומשה על איינבינדר, לא מן הנמנע שהירוקים ינסו לצרף אותו מיד בתום העונה. "ההערכה היא שתהיה עסקה עם טביב בקיץ, השאלה איך ומתי", אמר מקורב למשא ומתן בין הצדדים. עטר מבוקש בבירה ועשוי לעשות את הדרך ההפוכה. בחיפה לא מעוניינים להחזיר אף אחד מהמושאלים והמטרה היא למכור או להשאיל אותם לעונה נוספת. אלון תורג'מן עשוי להאריך חוזה, משום שבחיפה לא יוותרו בקלות על החלוץ לאחר ששילמו עליו מעל שני מיליון שקל לאריק איזיקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully