וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: ברדה ובוזגלו בכו מהתרגשות. האוהדים שרו: "יש אליפות"

9.5.2016 / 23:05

חגיגות גדולות בבירת הנגב. הקפטן: "השער הכי משמח בקריירה שלי. כשהגעתי לפה ודיברתי על אליפות, צחקו עלי". המאמן: "זה הולך להיות גדול". צדק: "ברדה שחקן ענק, הוא סוחף את כולם"

one

הפועל באר שבע עשתה הערב (שני) צעד ענק אל עבר אליפות שנייה בתולדותיה וראשונה זה 40 שנה, כשניצחה בביתה 0:2 את בית"ר ירושלים והגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות, כשנותרו שש בקופה. אליניב ברדה המחליף (78) ואובידיו הובאן (83) כבשו, ונתנו את האות לחגיגות האדומות. ברדה נראה נרגש מאוד בסיום ובכה. הוא ירד לחדר ההלבשה וחזר אחרי כמה דקות. גם מאור בוזגלו בכה, בעוד האוהדים שרו: "יש אליפות".

שחקני הקבוצה חגגו בחדר ההלבשה אך את ההתלהבות ביקשו לצנן השחקנים הבכירים. ג'ון אוגו רקד והשחקנים הודו שלא לייחוס שהאליפות כבר בידיים שלהם. "קשה להסתיר את זה. רצינו לחגוג בטרנר אבל בשביל אליפות השנה אני מוכן לחגוג גם בחיפה", אמר בציניות אחד מהם בסיום. כשעה אחרי המשחק עשרות אוהדים עוד נותרו בטרנר והמשיכו בחגיגות. לצד שירי אליפות, חלק מהאוהדים ביקשו להפחית בחגיגות עד המשחק בחיפה. ברחבי העיר נשמעו קולות הצופרים של המכוניות שמבשרים על האליפות הקרבה. אוהדים רבים התעניינו בסיום בנושא מכירת הכרטיסים לחיפה. "נגיע לשם באש ובמים. גם אם נישאר בחוץ", אמרו רבים מהם.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר נראה נרגש מאוד בסיום ואפילו מעט דומע מהתרגשות. הוא אמר: "אני מציע שנחכה עם החגיגות, עשינו צעד משמעותי, אבל יש עוד שני משחקים קשים מאוד. לא ניצחנו את מכבי חיפה השנה. יותר חשוב שאנחנו ניצחנו היום נגד קבוצה שבאה ונלחמה. עשינו צעד משמעותי, אבל נרד לקרקע ויש עוד שני משחקים.

"אנחנו נעשה הכול כדי לא להיכנס לספרי ההיסטוריה ולאבד אליפות. השחקנים נתנו מאמץ אדיר, היה לחץ גדול ומגיע לשחקנים ולאוהדים לחגוג. אנחנו יודעים שאם אנחנו מנצחים במחזור הבא, אנחנו אלופים. זה ניצחון חשוב מאוד וידענו שיש לו משמעות גדולה. הקהל דחף אותנו היום ונתן הצגה גם כשלא הלך. זה היה מדהים. אני עדיין מנסה להיות מאופק כי זה הולך להיות משהו גדול. ברור שאני מתרגש, אנחנו יודעים מה הגודל של זה אם זה יקרה. אנחנו מאופקים ונתרגש רק אם ניקח אליפות".

אליניב ברדה מתרגש אחרי המשחק/ניב אהרונסון

אליניב ברדה הנרגש הוסיף: "אני חושב שזה השער הכי משמח בקריירה שלי. הוא היה אחד הקלים שהיו לי, אבל הוא כל כך משמעותי וזה משמח מאוד. כשבאתי לבאר שבע ודיברתי על אליפות לפני שבאתי קצת צחקו עלי. אני חושב שהיום אנחנו קרובים מאוד מאוד מאוד, אני מנסה להיות מאופק כי זה יכול להשתנות, אבל עשינו צעד משמעותי מאוד. אליפות עם באר שבע זו לא אליפות במקום אחר זו אליפות עם באר שבע. שמענו שמכבי איבדה שתי נקודות הייתה התפרצות של שמחה, אבל אני מנסה להיות מאופק. חיכיתי וחלמתי, אפילו לא הרשיתי לעצמי לחלום על האליפות. אנחנו פה, אנחנו קרובים להגשים את זה. צריך להגיד כל הכבוד לבית"ר ששיחקה חזק מאוד היום וכמובן גם לרעננה".

הקפטן הוסיף: "בכר אמר שאני נסיך? מחמאה גדולה. אני שמח באמת שהצלחתי לעזור לקבוצה במשחק חשוב במיוחד כשהפער גדל. פעם ראשונה או שניה שאני בוכה מכדורגל. אנחנו קרובים לגעת בצלחת. אי פשר לחגוג חייבים עד טיפה צניעות. עוד טיפה. ההערצה והדחיפה של הקהל בטרנר היא משהו מטורף. שיחקתי בחו"ל וראיתי איצטדיון מלא בליגת אלופות, אבל פה יצרנו מבצר".

בלם באר שבע שיר צדק אמר: "אני מתרגש מאוד, אנחנו עושים פה עונה יפה, גם באופן אישי וגם קבוצתי. עוד קצת, עוד קצת. זה בכיוון הנכון מאוד, אבל עוד קצת ורק אז נוכל לשמוח באמת. במצב הנוכחי יש כל כך הרבה דברים שיכולים להסיח את דעתנו, אבל רצינו להתרכז רק במשחק שלנו. ברק הכין אותנו מצוין ונתן לנו את כל הדגשים הנכונים מול קבוצה שנתנה פייט חזק. מה שאנחנו עושים השנה זה משהו מדהים. גם הדרך נהדרת ואני שמח שהתוצאה טובה. נשאר לנו לקחת שלוש נקודות מהמשחקים שנותרו. אנחנו נעשה את העבודה עד הסוף ורק אז נשמח".

על ברדה אמר צדק: "שמע, אליה, מבחינתו לקחת פה אליפות זה להגשים את החלום הכי גדול. מעבר לזה שהוא שחקן ענק, הוא בנאדם מדהים. הוא נותן דוגמה לכולנו, הוא סוחף את כל הקבוצה. נהדר לשחק עם שחקן כזה. אני שמח לשחק עם שחקן כזה. אני מאחל לו לשחק עוד הרבה שנים".

על עצמו: "היו הרבה שיקולים לזה שבחרתי לבוא לבאר שבע, התחברתי מאוד לדברים שאלונה אמרה לי. יש פה קהל מדהים, ברק הגיע לכאן. ידעתי שתהיה קבוצה חזקה, ידעתי מה הכיוון ואני שמח שאנחנו בעמדה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
כמה אושר/ניב אהרונסון

מנגד, המאמן המפסידה סלובודאן דראפיץ' סיכם: "אחרי תקופה לא טובה, שיחקנו בסדר גמור. הגענו לכמה מצבים, אבל כנראה שהעונה הזו היא של הפועל באר שבע ואין מה לעשות. אני לא יודע אם המצב של הקבוצה משפיע או לא משפיע על השחקנים. אנחנו רוצים בשני המשחקים שנשארו לנו לסיים את העונה כמו שצריך. אנחנו רוצים לתת לשחקנים צעירים הזדמנות, כמו אבישי כהן והשוער שושן. אנחנו מנסים דרך הליגה הזו גם לבנות איזה סגל לעונה הבאה ולראות כמה שחקנים. אני יודע שזה גארבג' טיים בשבילנו, אבל אנחנו רוצים להיות ספורטיביים כמו שהיום היינו ספורטיביים ולסיים את העונה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully