וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמריץ של מכבי ת"א: חגיגות הפועל מהדרבי הקודם. פניני: "באנו להוכיח שבעיר הזו יש רק קבוצה אחת"

9.5.2016 / 6:53

הצהובים ערכו הכנה בלתי שגרתית לפני שרמסו את האדומים, יבזורי: "אם היה מישהו שבמקרה זה לא ישב לו בראש, הצוות המקצועי דאג להזכיר לו. הוכחנו מי שולט". טבק: "חושש ממצבו של סמית'"

one

חדר ההלבשה של מכבי תל אביב נראה מחויך למדי לאחר שהצהובים מחצו אמש (ראשון) את הפועל תל אביב 86:116 בהיכל. אתמול בבוקר הציג המאמן ז'אן טבק לשחקניו וידאו של החגיגות של שחקני הפועל מהדרבי הקודם, כמו גם טעויות שנעשו על הפרקט, כשהמסר לשחקנים היה ברור: יש להגיע לדרבי בשיא המוכנות ומהמוטיבציה . ואכן, הצהובים קלעו 40 נקודות ברבע הראשון וירדו למחצית ב-37:70, משם שייטו לעבר הניצחון.

דגן יבזורי, שקיבל מקום בחמישייה וסיפק 15 נקודות ב-15 דקות, סיכם את המשחק: "עשינו את העבודה. כולם זכרו מה קרה בדרבי הקודם. אנחנו עושים דרך, לא תמיד זה נראה ככה, אבל זה הכדורסל שאנחנו מנסים לשחק, כדורסל אגרסיבי מאוד, מפוקס וחד. מול הפועל זה הצליח יותר כי היו לנו אחוזים מאוד טובים בחוץ. אנחנו בדרך הנכונה וזו בשורה טובה".

איתי שגב מצוין/ברני ארדוב

יבזורי הוסיף: "אם היה מישהו שלא זכר את הדרבי הקודם - הצוות המקצועי דאג להזכיר לו עם וידאו של חגיגות ודאנקים. לקחנו את זה אישית. זה עשה את העבודה, לא יכול להגיד שזה מה שניצח לנו את המשחק אבל זה ישב לנו בראש. ב-30 הפרש מפסיקים לשחק, אבל עלינו לחצי השני והמשכנו באותו קצב. גם בדרבי הקודם הם הובילו ב-20 והמשיכו לשחק. רצינו להמשיך ולהגדיל את ההפרש, להוכיח מי הקבוצה השולטת".

לגבי חוסר היציבות שמפגינה הקבוצה אמר יבזורי: "השאיפה היא לפתוח ככה משחקים ולתת בליץ מהדקה הראשונה. לא תמיד זה מצליח, אני לא יודע למה. אולי משהו באנרגיות, חוסר ריכוז, קשה לי לשים את האצבע. נצטרך לראות איך הופכים את זה למשהו יותר קבוע. כולם מודעים לחשיבות הדרבי עבור כולם, אם זה האוהדים וההנהלה".

לגבי דקות המשחק להן הוא זוכה הוסיף: "אני נהנה לשחק, ומנסה לתרום במה שאני חזק בו. כשזה מצליח זה כיף, בשבוע שעבר זה פחות הצליח. אך הראש ממוקד ויש לי ביטחון, אז הכל בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב (למטה) עם גיא פניני. ברני ארדוב
"מגיע לחבר'ה האלה רגעי אושר". פניני/ברני ארדוב

פניני: "באנו להוכיח שבעיר הזו יש רק קבוצה אחת"

"הקלישאה היא להגיד שזה רק עוד משחק ועוד ניצחון, אבל מבחינתנו זה לא היה עוד משחק, במיוחד אחרי הדרבי האחרון, שבו קיבלנו בראש. הגענו לפה, ורצינו להוכיח שיש רק קבוצה אחת בעיר הזאת. מגיע לחבר'ה האלה רגעי אושר אחרי הרגעים הקשים שעברנו העונה. אני שמח שלקראת רגעים החשובים של העונה אנחנו משחקים ככה. קפצנו עליהם כבר מהרגע הראשון, וככה אנחנו צריכים לעשות בכל משחק. אם נעשה את זה, אנחנו יכולים להביא את המטרה שלנו העונה, אליפות".

למרות הניצחון, במכבי תל אביב ממשיכים להביע דאגה ממצבת הפצועים כשעל פציעתו של דווין סמית' אמר אמש טבק כי "אולי נצליח להחזיר את השחקנים לפלייאוף ואולי לא. לפעמים יש סיבוכים, במשחק נגד נהריה, בנחיתה אחת הוא נפצע שוב בברך והוא רק חוזר מזה עכשיו. אני לא חושש אם הוא יחזור או לא, אני מפחד באיזה כושר הוא יהיה, הוא כבר שבועיים בחוץ וזה לא סימן טוב. נשחק עם מה שיש".

על הניצחון העיבה הנוכחות המועטה של האוהדים, כש-5,500 צופים בלבד הגיעו להיכל, בעקבות מחאת מחירי המינויים לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully