וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל עכו זועמים: "בכפ"ס משקרים, כוכב לא קילל את צ'יבוטה"

בעכו מכחישים את התקרית בה קילל כביכול הקשר את חלוץ כפ"ס: "הם ניסו לנקום על כך שבמשחק הקודם בנש הורחק בגלל כוכב, המנכ"ל שלהם קילל אותו כל המשחק". הקבוצה תאפשר כניסה חינם למשחק הקריטי מול עירוני קרית שמונה

one

בווידאו: הפועל כפר סבא והפועל עכו נפרדות ב-0:0

בהפועל עכו היו שבעי רצון מהנקודה שחילצה הקבוצה אמש (שבת) ב-0:0 מול הפועל כפר סבא. לעכו היה חשוב לקטוע את הרצף ההפסדים שלה, שגררו גם את פיטוריו של ירון יהוכנבוים. "קשה להסביר מה קרה לנו במחזורים האחרונים, כלום לא הלך", אמר לאחר המשחק גיא דיין. "אני שמח שאחרי כל מה שקרה במשחקים האחרונים לא הפסדנו. אנחנו צריכים ניצחון כדי להישאר בליגה ונעשה הכל מול קרית שמונה כדי לנצח ולהשאיר את הקבוצה בליגה".

התקרית בה כביכול קילל דור כוכב את מאוויס צ'יבוטה מעסיקה מאוד את אנשי המועדון. בעכו ניסו לא להיגרר לפרובוקציה, לטענתם, של אנשי כפר סבא. בסיום המשחק טען צ'יבוטה בפני גורמים בקבוצתו כי כוכב קרא לו: "כושי מלוכלך". הקשר הצעיר נשבע בפני אנשי עכו כי לא אמר את הדברים ואין כרגע שום כוונה להעמידו לדין. בעכו טענו כי גם שופט המשחק, לירן וקסברגר, לא שמע את הקללות ולא כתב את הדברים בדו"ח המשחק.

דור כוכב שחקן הפועל עכו. ניב אהרונסון
קילל או לא? כוכב/ניב אהרונסון

יתרה מכך, בקבוצה הצפונית החליטו לעלות להתקפה בנושא וגורם במועדון אמר: "אנשי כפר סבא משקרים. דור נשבע שלא אמר את זה וכל הלילה היינו צריכים להרגיע אותו. זה ניסיון לנקמה מצד כפר סבא. במשחק הקודם טל בנש הורחק בגלל דור והם ניסו לנקום בו בגלל זה. כל המשחק אתמול המנכ"ל שלהם קילל את דור ואף אחד לא אמר כלום על זה. אנחנו לא רצינו לעשות שום דבר בנושא, אבל אי אפשר לשבת בשקט כשהם מספרים את השקרים האלה".

לקראת המשחק הקריטי מול עירוני קרית שמונה, הוחלט בהנהלת עכו גם במשחק הזה לפתוח את השערים לקהל והכניסה למשחק תהיה חינם לשני הקהלים של הקבוצות. "זה צו שמונה לכל האוהדים ולכל מי שאכפת לו מהקבוצה", אמר היום רפי סולטן מנכ"ל הקבוצה. "זה המשחק הכי חשוב שהיה למועדון בשנים האחרונות ואני מאוד מקווה שהקהל יגיע לתמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully