וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "חשוב שנתקן את ההרגשה הערב. הדרבי הקודם זכור אצל כולם"

8.5.2016 / 11:04

הרכז והצהובים ינסו לתקן את הרושם הערב (ראשון, 21:05, ערוץ 1) בדרבי חם מול הפועל תל אביב. מקל הוסיף: "היכולת האישית הטובה? עוד לא זכינו באליפות"

one

מכבי תל אביב תארח הערב (ראשון, 21:05, ערוץ 1) את הפועל תל אביב לדרבי פיקנטי. הצהובים אמנם הבטיחו את המקום השני בטבלה, אך לאחר ההפסד המביך שספגו בדרבי הקודם, ינסו לנקום ביריבה העירונית. לאחר אותו משחק שחקני מכבי אף ספגו קנס כספי מטעם המועדון, שבוטל לאחר מכן. הצהובים יחסרו הערב את בריאן רנדל, דראגן בנדר ודווין סמית', שעדיין לא מתאמן באופן מלא.

גל מקל התייחס למשחק הערב ואמר: "אין ספק שהדרבי הוא חשוב. חשוב מאוד שנתקן את ההרגשה האישית שלנו לאחר הדרבי הקודם שעדיין זכור אצל כולם. המטרות שלנו הן לצבור ביטחון ולהשתפר לקראת הפלייאוף, כדי להגיע לישורת האחרונה במצב הכי טוב".

לגבי שחקני היריבה אמר מקל: "לכל קבוצה יש שחקנים דומיננטיים, ואין ספק שנייט רובינסון ורביב לימונד הם מסוג השחקנים האלה. ננסה לעצור אותם עם ההגנה שאנחנו עובדים עליה ומנסים להכתיב בכל משחק. היכולת הטובה שלי? עוד לא זכיתי באליפות עם מכבי".

גם המאמן הקרואטי ז'אן טבק התראיין לקראת הדרבי ולפתיחה הצולעת בדרך כלל של הקבוצה: "אני לא יודע למה יש לנו בעיה בפתיחת משחקים. אנחנו צריכים להקפיד להגיע באנרגיות נכונות לכל משחק. לגבי הערב, זה דרבי. אני מאמין שנגיע באנרגיות ובטירוף".

גל מקל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נמצא בכושר טוב. מקל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully