וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מצפים שגם אלי גוטמן יקצץ בשכרו כחלק מההבראה

האדומים מתכננים את העונה הבאה בצל חוסר הוודאות הכלכלי. התקציב לא מאפשר צירוף של ישראלי בכיר. מוגרבי ופלקושצ'נקו על הכוונת, ניסיון למצוא קבוצות לזגורי, ביטון, ורטה ונסאר

one

בהפועל תל אביב נרשמה שביעות רצון גדולה אחרי ה-2:4 על בני יהודה אתמול (שבת) בבלומפילד. במועדון מאוד מרוצים מכך שאחרי חודשים ארוכים בהם הקבוצה התקשתה לכבוש, בשבועות האחרונים היא מבקיעה הרבה שערים.

ב-26 המחזורים בעונה הסדירה, הפועל תל אביב כבשה 17 שערים בלבד, ואילו בשישה מחזורים בפלייאוף העליון, היא הוסיפה 13. "יש פה על מה לבנות לעונה הבאה", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "אם יידעו לעשות רכש נכון בקיץ, בעונה הבאה לא יהיו עוד קרבות תחתית, אלא מאבק בפלייאוף העליון".

ארון שוינפלד שוב היה הכוכב של האדומים אתמול, הפעם עם שלושער. היהודי-אמריקאי יהווה את הציר המרכזי בקבוצה בעונה הבאה ביחד עם נמניה ניקוליץ'. אחרי המשחק הוא אמר: "כדורגל הוא משחק קבוצתי. החבר'ה מספקים לי כדורים טובים בגובה, וזה גורם לי להיות יעיל יותר. אני לא חושב שרק אני שיניתי את העונה של הפועל. מה יהיה בעונה הבאה? השאיפות שלנו צריכות להיות גבוהות".

שוינפלד שמאז הגעתו בינואר כבש שמונה שערים, הוסיף: "כשרק הגעתי היה עלינו הרבה לחץ. הקבוצה התלכדה כדי להגיע למצב שבו אנחנו היום. אני חוגג עם האוהדים אחרי כל שער כי אני מרגיש שאנחנו צריכים להיות מחויבים אליהם על כך שהם נשארו לתמוך באנו גם ברגעים הקשים וההפסדים. אנחנו חייבים להם הרבה".

המאמן אלי גוטמן יצא לפולין כדי לבחון אתר לקיום מחנה האימון בקיץ.

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
ממריא לפולין. גוטמן/מגד גוזני

לצד התוצאות המספקות, הסיפור בהפועל תל אביב בשבועות האחרונים הוא המשכורות שנכנסות באיחור וחוסר הוודאות הכלכלי. על פי התכניות, אם לא יימצא ספונסר גדול מאוד, התקציב אמור לרדת משמעותית. הקבוצה אמורה לעבור סוג של תהליך הבראה שבו יתבקשו השחקנים לקצץ בשכרם בעונה הבאה. חשוב לציין כי בכל קיץ בשנים האחרונות דובר על סוג של תהליך כזה, אך בפועל כמעט מידי שנה הגרעון הלך וצמח.

כחלק מתהליך ההבראה, בהפועל תל אביב מצפים גם מאלי גוטמן לקצץ בשכרו. גם שחקנים שמחזיקים בחוזים גבוהים יחסית, לדוגמה אריאל הרוש, שמואל שיימן ואדי גוטליב, יתבקשו לקצץ בשכרם. בנוסף, הכוונה בהפועל היא להוסיף לסגל כמה שחקנים בעלויות לא גבוהות כשהדגש יהיה קודם כל על הזרים. ישנה גם שאיפה לצרף לפחות ישראלי בכיר אחד, אך כרגע התקציב לא מאפשר זאת.

מי שהוזכרו לאחרונה כמועמדים הם פיראס מוגרבי מבני סכנין ומקסים פלקושצ'נקו מהפועל חיפה. בסביבת השחקנים טוענים שהפועל תל אביב גיששה אצלם לקראת העונה הבאה ושלא מן הנמנע שייעשו פניות רשמיות בנושא.

מלבד אביחי ידין, גל שיש, שוינפלד וניקוליץ', כל השחקנים שהגיעו בחלון העברות בינואר אמורים לעזוב. במועדון גם ינסו למכור או להשאיל שחקנים שמחזיקים בחוזים, ביניהם עופר ורטה, סיראז' נאסר וכן דודו ביטון וישראל זגורי שחוזרים מהשאלה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל תל אביב עופר ורטה. מגד גוזני
בדרך החוצה. ורטה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully