וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "בפילהרמונית של ונצואלה זה עבד טוב יותר מבהפועל חיפה"

8.5.2016 / 8:25

הבעלים של הפועל חיפה התאכזב מתגובת השחקנים לסימפוניה שהשמיע לפני ההפסד לקרית שמונה, אך הצהיר: "נישאר בליגה". שחקנים ביקרו את אנטולוביץ' ותהו מדוע לאלה, שקיבל הצעה לשתי עונות נוספות, לא פתח

one

בהפועל חיפה היו מאוכזבים מאוד אמש (שבת) מההפסד 2:1 לעירוני קרית שמונה שהוריד אותם למקום ה-12 והשאיר אותם עמוק במאבקי ההישרדות. בקבוצה היה מי שביקר את סגנון המשחק של הקבוצה. "שיחקנו בדיוק באותו מערך נגד הפועל תל אביב", אמר המאמן אלי כהן. "לא באנו לשחק על תיקו, אבל טבעי שלפעמים שאתה משחק בחוץ הקבוצה הביתית תוקפת יותר. עם זאת, עדיין קרית שמונה לא הגיעה ליותר מדי מצבים". גם שחקן בקבוצה המשיך את הקו של המאמן ואמר: "ההוראות היו שנגיע לנצח את המשחק, אבל פשוט כשלנו בכל פרמטר מהדקה הראשונה".

בנוסף, נשמעה ביקורת על כך שמהראן לאלה, מלך השערים של הקבוצה שוב לא פתח. לאלה נכנס כמחליף וכבש את השער המצמק ובחיפה כבר נשמעו קולות הטוענים שלאלה יהיה חייב לשחק במשחק נגד בני יהודה אם בקבוצה רוצים להישאר עוד עונה בליגת העל. לאלה, אגב, קיבל הצעה מכץ לחתום לשתי עונות נוספות, אך בשלב זה הוא משהה את החתימה ויחליט רק לאחר סיום העונה האם להישאר בקבוצה. הפועל תל אביב כבר הביעה עניין בחלוץ שרשם עונות מצויינות במדיה ונחשב לאחד מהשחקנים האהובים על אוהדי הפועל תל אביב.

תסריטי מחזור הסיום:

* לעירוני קרית שמונה מספיק תיקו בעכו כדי להבטיח הישארות. קרית שמונה תרד אם היא גם תפסיד לעכו, וגם הפועל חיפה תנצח.

* הפועל עכו צריכה תוצאה טובה יותר מזו של הפועל חיפה. אם תנצח את קרית שמונה, תישאר בוודאות. תיקו יספיק לה במקרה שהפועל חיפה תפסיד.

* אם הפועל חיפה תנצח את בני יהודה, שכבר איבדה עניין בליגה, היא תישאר ולכן היא תלויה בעצמה בלבד. אם תעשה תיקו, היא תקווה שעכו לא תנצח.

* למעשה, שלוש הקבוצות תלויות בעצמן וכל אחת תישאר אם תנצח.

שלומי דורה/סוכנות ג'יני

למרות ההפסד, בהפועל חיפה מודעים לכך שגורלם עדיין בידם. בקבוצה ימשיכו בהכנות השבוע במטרה לנצח את בני יהודה ולהבטיח הישארות עונה נוספת בליגה הראשונה.
בקרב השחקנים נשמעו שוב ביקורות על השוער מריאן אנטולוביץ' שלטענת חלקם היה אשם בשער הראשון.

"לא היינו טובים הפעם. אני חושב שיכול להיות שהיה ניסיון להשיג תיקו במקום להשיג ניצחון ואולי זו הייתה השגיאה. ככה זה היה נראה מבחוץ", אמר הבעלים יואב כץ. "אני בטוח שהשחקנים הפנימו את הדברים שאמרנו אבל בכדורגל יש הרבה תרחישים שונים". על באגה אמר כץ: "הוא התחיל טוב והייתה לו קצת ירידה, אני מקווה שהוא יחזור להיות טוב. ננצח את המשחק הבא והכל יהיה בסדר. נגד הפועל תל אביב חזרנו מפיגור של שני שערים, אבל לדעתי זה היה במידה מסוימת בזכות זה שהפועל תל אביב הלכה אחורה. הפעם, גם כשעברנו לצורה התקפית, קרית שמונה לקחה צעד אחורה, אבל לצערי הפעם זה לא עבד". על ההרצאה שעשה על הסימפוניה של בטהובן לפני המשחק אמר כץ: "הראיתי לשחקנים קטעים מההרמוניה בין הנגנים שצריכה להיות גם הרמוניה בין השחקנים על המגרש. נגיד ככה - בפילהרמונית של ונצואלה זה עבד יותר טוב מהפועל חיפה". למרות זאת, כץ הצהיר ש"הקבוצה תישאר בליגת העל".

"ידענו שקרית שמונה תבוא אגרסיבית", הסביר הישאם כיוואן. "הלכנו אחורה יותר מדי וחבל. אני מקווה שנגד בני יהודה נעשה את העבודה. ההוראות לא היו לבוא ולשחק על תיקו. באנו כמו נגד הפועל תל אביב. גם שם הלכנו אחורה וספגנו שני שערים ואז התחלנו לשחק התקפי. קרית שמונה קבוצה טובה, הם לחצו אותנו על כל המגרש. חבל שלא עשינו תיקו שהיה משאיר אותנו, אבל נקווה שנעשה את העבודה מול בני יהודה. גם שנה שעברה היינו באותה סיטואציה ושרדנו. לא נסתכל על המשחק של עכו וקרית שמונה, נתרכז רק בלנצח את בני יהודה ולהישאר בליגה. בני יהודה קבוצה חזקה וטובה, היא לקחה אליפות למכבי חיפה, אבל אנחנו נתרכז רק בעצמנו, אני בטוח שננצח".

בנושא אחר, אמיר אבו ניל ששוב לא היה בסגל אתמול יעזוב את הקבוצה בתום העונה כאשר בסביבתו יציעו את השחקן לבני סכנין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully