וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי חגג: "זה ניצחון חשוב יותר ממשחק האליפות או הזכייה בגביע"

8.5.2016 / 7:25

הבעלים של קרית שמונה דרבן את שחקניו לפני הניצחון והחמיא להם אחריו. צלישר סחט מחמאות, שבחים גם לגוטיירס: "חבל שגילינו רק עכשיו שהוא מצויין כמגן שמאלי". דורה: "הרגשנו שהחבל על הצוואר"

one

בעירוני קרית שמונה חגגו אמש (שבת) את הניצחון 1:2 על הפועל חיפה, אך התאכזבו לשמוע שהפועל עכו, היריבה העיקרית על הירידה לליגה הלאומית, צברה נקודה לאחר שסיימה ב-0:0 עם הפועל כפר סבא. בקרית שמונה הורידו את השחקנים לקרקע והבהירו להם ששום דבר לא גמור. מתברר כי עוד לפני המשחק שוחח הבעלים איזי שרצקי עם השחקנים ודרבן אותם. "ניצחון במשחק הזה (מול הפועל חיפה, ש.ו) יותר חשוב מניצחון במשחק אליפות שהיה או בגמר הגביע שהיה", אמר להם.

אחרי הניצחון, שרצקי נכנס שוב לחדר ההלבשה בסיום והחמיא לשחקנים "שיחקתם טוב מאוד ורצתם כמו שצריך". שחקן בקבוצה אמר: "חבל שלא שיחקנו ככה כל העונה. הפעם מהדקה הראשונה עלינו בלי משקולות על הרגליים וזה היה ניכר במשחק".

תסריטי מחזור הסיום:

* לעירוני קרית שמונה מספיק תיקו בעכו כדי להבטיח הישארות. קרית שמונה תרד אם היא גם תפסיד לעכו, וגם הפועל חיפה תנצח.

* הפועל עכו צריכה תוצאה טובה יותר מזו של הפועל חיפה. אם תנצח את קרית שמונה, תישאר בוודאות. תיקו יספיק לה במקרה שהפועל חיפה תפסיד.

* אם הפועל חיפה תנצח את בני יהודה, שכבר איבדה עניין בליגה, היא תישאר ולכן היא תלויה בעצמה בלבד. אם תעשה תיקו, היא תקווה שעכו לא תנצח.

* למעשה, שלוש הקבוצות תלויות בעצמן וכל אחת תישאר אם תנצח.

שלומי דורה/סוכנות ג'יני

בקבוצה היו מלאים במחמאות לעומר צלישר. הקשר שהגיע בינואר יישאר בעונה הבאה ובקבוצה משוכנעים שיהפוך לאחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה. "ניסינו לא להתייחס לכל מה שאומרים. התרכזנו בעצמנו, שלומי והצוות הכינו אותנו כל השבוע ואני שמח שעשינו את העבודה", אמר צלישר בסיום. "היה לי משחק טוב, אבל לכל החברים היה משחק טוב ואנחנו חייבים לסיים במחזור הבא את העבודה. הבנו השבוע שבלי מלחמה ועזרה אחד לשני לא נצליח להישאר בליגה, והבאנו את זה הפעם למשחק. אני לא מסתכל על הפועל חיפה, אנחנו קבוצה שונה ויש לנו צוות שיכין אותנו ויגיד מה הוא דורש מאיתנו. לא נרשה לעצמנו במשחק האחרון של העונה להוריד רגל מהגז, נילחם ונקווה לשמוח בסוף המשחק".

מי שעוד קצר שבחים הוא לואיס גוטיירס. הבוליביאני ספג ביקורות רבות העונה על תפקודו כבלם, אך בשני המשחקים האחרונים הוא בולט דווקא כמגן שמאלי. "לואיס פשוט מצויין כמגן. חבל שגילינו את זה רק עכשיו ולא מוקדם יותר העונה", אמר אחד השחקנים.

"הרגשנו הפעם שהחבל על הצוואר ואנחנו לא יכולים למעוד. עברה על הקבוצה תקופה לא טובה ובתקופה הזו שחקנים אמרו כל פעם שנצא מזה וזה עדיין נמשך. הפעם אי אפשר היה לחשוב על שבוע הבא. השחקנים הוכיחו שהם ראויים. לא נבוא לעכו לשחק על נקודה, כי אם נעשה את זה נישאר קירחים", אמר המאמן שלומי דורה שדיבר גם על הביקורות שספג. "אני לא מתחבא אחרי הדברים. הייתי מאוכזב מעצמי. אם היינו משחקים כמו במשחק נגד הפועל חיפה מהרגע שהגעתי היינו בפלייאוף עליון וזה לא קרה, אז אני לא מרוצה מעצמי". דורה הוסיף: "צריך שניים לטנגו. יכול להיות שעד שהשחקנים הבינו מה אני רוצה היה בינינו פער וזה לא התרומם. הגענו לסיטואציה לא טובה, אבל עשינו צעד משמעותי הפעם ונצטרך להשלים את זה במשחק הבא".

דורה דיבר גם על המאבק מול אחיו יוסי דורה שמשחק בהפועל חיפה: "זה לא קל. אני ויוסי יודעים לשים את הדברים בצד, אבל בסופו של יום מי שקשה להם זה ההורים. אני לא זוכר מתי אבא שלי לא היה במשחק לא שלי ולא של יוסי והפעם זה קרה. אני מקווה בשבילי ובשבילו ששתי הקבוצות יידעו לעשות את העבודה בשבוע הבא ויישארו בליגה. כולי מרוכז בקרית שמונה, אני לא מסתכל על שנה הבאה. בקרית שמונה או לא, אמצא את המקום הבא שלי, אבל אתן את המצפון האישי שלי עד הסוף למשימה הזו כדי שהמועדון הזה לא יירד ליגה".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully