וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "המשחק נגד באר שבע עשוי להיות האחרון שלי באצטדיון בחיפה"

7.5.2016 / 20:30

קפטן מכבי חיפה ירה: "אם לא אמשיך, מקווה שניפרד יפה. למועדון יש את הדרך שלו ולי את שלי. אי אפשר לדעת מה יהיה, זו הייתה אחת העונות הכי מאתגרות שלי". אבוקסיס עקץ, רוני לוי ענה

one

מכבי חיפה חזרה הערב (שבת) למקום הרביעי בזכות 0:1 בדוחא על בני סכנין, שהיה גם ניצחונה הרביעי ברציפות (כולל חצי גמר הגביע). פרט לרצף הניצחונות, הירוקים גם השיגו את מבוקשם כאשר חמישה שחקנים שהיו בסכנת הרחקה של צהובים לקראת גמר הגביע, ספגו את הצהוב שלהם הערב וכך יחמיצו את מחזור הליגה האחרון מול מכבי תל אביב ולא את הגמר מולה. מדובר בלודוביק אוברניאק, יוסי בניון, מארק ואליינטה, נטע לביא והשוער ולדימיר סטויקוביץ'. את המשחק, אגב, הכריע המחליף שחר הירש עם שער הבכורה שלו במדים הירוקים בליגת העל.

כמו כן, בנוסף להיעדרויות מולה במשחק הליגה, בשורה נוספת שמקבלת מכבי תל אביב מבני סכנין היא העובדה שהקבוצה של אבוקסיס תיאבק עד הרגע האחרון על המקום הרביעי, כולל במשחק מול הפועל באר שבע.

מארק ואליינטה עם שחר הירש/אדריאן הרבשטיין

יוסי בניון התייחס בסיום המשחק לעתידו במכבי חיפה ואמר: "שנים חיפה לא זכתה בגביע. הכדורגל לוקח אותך לפעמים למקומות שאתה לא חושב שתהיה בהם. העתיד שלי זה תלוי בכמה דברים. המשחק הבא נגד באר שבע משחק מאוד חשוב, יכול להיות שזה המשחק האחרון שלי בחיפה. העונה הבאה? הכול יכול להיות. אני מקווה שהאצטדיון יהיה מלא בקהל שלנו שבא ותומך. אם אני לא אמשיך, לפחות אני מקווה שניפרד בצורה יפה. אי אפשר לדעת מה יהיה. המועדון מתנהל בדרך שלו ואני מתנהל בדרך שלי. יש פה לא מעט אנשים שמקבלים החלטות וכל אחד ייקח את ההחלטה הנכונה ויתקדם הלאה. זכותו של כל צד לכלכל את צעדיו ולראות מה הכי נכון לו ולמשפחה שלו. זה מה שאני עושה. מה שחשוב לי זה לסיים את העונה הזו בצורה טובה אחרי חודשים לא קלים. זו אחת העונות הכי מאתגרות שהיו לי, אני שמח שעמדתי במשברים. להגיע לגמר זה מדהים וחשוב שנסיים עם הדובדבן שבקצפת. כל עוד אני פה אעשה את המקסימום, עד הרגע האחרון".

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "לא היו חגיגות על המקום הרביעי, זה עוד לא נגמר. שמחנו על הניצחון. מגיע לסכנין את כל המחמאות ואנחנו שמחים שעברנו משחק קשה מאוד. היו לנו בעיות בתחילת שנה שהיינו צריכים להתמודד איתן, אבל חשוב שהגענו כך לסיום העונה ויש לנו גמר גביע באופק ומקום רביעי שאנחנו רוצים להבטיח. יש פלייאוף עליון קשה מאוד עם קרבות על האליפות ועל אירופה. אני שמח בשביל שחקנים כמו הירש ועזרא באופן אישי. קשה להתמודד כשלא משחקים הרבה, אני מרוצה בשבילם".

יוסי אבוקסיס, מאמן בני סכנין: "לא הבנתי את החגיגות שלהם, זה עוד לא גמור. היו לנו כמה מצבים טובים, אבל זה לא היה משחק טוב שלנו בסך הכול, בטח לעומת התקופה האחרונה. זה יכול לקרות. לא הגיע לנו לנצח במשחק הזה, אבל לא בטוח שהגיע לנו להפסיד. החלק ההתקפי הביא אותנו עד לפה, יש ימים פחות טובים לקבוצת כדורגל. אני גאה בכולם, נמשיך קדימה. אני עדיין לא חושב שהמקום הרביעי גמור. מי שחוגג וחושב שזה נגמר, צריך לחכות. זה רק שלוש נקודות הפרש".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully