וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "שחקן כמו אלירן עטר יכול להרים את עצמו כאן". סוכנו של אצילי נגד טביב

7.5.2016 / 10:56

בבירה מגיבים לפרסום בוואלה! ספורט על האפשרות לעסקת חליפין של אצילי-עטר: "אין טעם להשאיר את עומר בכוח". סוכנו של אצילי: "טביב הבטיח להתנכל לו". דראפיץ' תרגל שלושה בלמים

ברני ארדוב

בווידאו: משדר הפלייאוף התחתון

האפשרות לעיסקת חליפין בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה שדווחה אמש (שישי) בוואלה! ספורט, במסגרה יועבר עומר אצילי לחיפה תמורת אלירן עטר וסכום כסף, עשתה רעש גדול. כבר מספר שבועות מנסים גורמים בסביבתו של אלי טביב לשכנע אותו ללכת לעסקה בה יוכל לנסות לצרף שחקן איכותי במקום אצילי, מעבר לכסף שישיג עליו, ושתי האופציות העיקריות שהיו על הפרק הן אלירן עטר, במסגרת עסקה עם חיפה, או אבי ריקן, במסגרת עיסקה עם מכבי תל אביב.

בבית"ר אמרו אתמול: "זה די ברור לנו שאחרי הבוררות אצילי יישאר שחקן בית"ר, אך אם אלי טביב לא יכול להגיע איתו להבנות אז כנראה שאין טעם להשאיר שחקן בכוח, ואולי עדיף שיגיע לעסקה ויצרף שחקן איכותי במקומו. אין הרבה שחקנים ישראלים ואחד כמו אלירן עטר יכול להרים את עצמו כאן".

רונן קצב, סוכנו של אצילי, פרסם היום פוסט בפייסבוק ובו ביקש לעשות סדר כשטען ש"מישהו" מנסה לשפר עמדות לפני הבוררות: "מנסים להעלות את המחיר של 'הסחורה', תוך טשטוש עיני הבורר שבוודאי רואה וקורא הכול, בצורה הכי שקופה שיש. כשאתה שותק, ואנחנו שותקים מעל חודשים, כל אחד יכול לכתוב מה שבא לו, כולל הפעלת מניפולציות על בוררות שעתידה לבוא והצגת מצג כאילו כל השאלה בבוררות היא רק שאלת המחיר. אני מבטיח ומתחייב קבל עם ועדה: אין מאחורי המהלך לבוררות ומאחורי אצילי אף קבוצה שתומכת או מחכה לו או שהבטיחה לו משהו או שהוא לה... טביב אמר מפורשות שזה ימשיך גם בעונה הבאה והבטיח להתנכל לשחקן - הבטיח, קיים, מקיים ומתכוון לקיים".

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. טל לוי
שכטר כבר הרים את עצמו בבירה. עטר/טל לוי

לקראת המשחק ביום שני בטרנר המאמן סלובודאן דראפיץ' מתרגל הרכב של שלושה בלמים, כאשר טל כחילה וניסו קפילוטו משולבים לצד חסוס רואדה. קלאודמיר ולירוי צעירי מתורגלים בקישור וחלק הקדמי המאמן ממשיך לתרגל את את דובב גבאי, ניקיטה רוקאביציה ואיתי שכטר, אך לא מן הנמנע כי אצילי ישולב בהרכב, אולי על חשבון אחד הבלמים.

חסוס רואדה שב ואמר לאנשי המועדון כי מבחינתו הוא מעוניין להמשיך במועדון, אך לא יסכים לסיטואציה כמו בעונה שעברה, אז התעמתו איתו על פרטים קטנים בחוזה כגון רכב, דירה וכרטיסי טיסה. רואדה רוצה לעגן את הכל בהסכם מפורט ונראה כי רק עם חזרתו של טביב לישראל ישבו הצדדים לנסות ולסכם את הפרטים. סוכנו של השחקן אבי נמני מעריך כי הדברים יסתדרו, והבלם יישאר.

בימים האחרונים ישנם ניסיונות ליצור קשר בין טביב לראש עיריית ירושלים ניר ברקת במטרה למצוא פתרונות לבעיית הגזענות והנזקים שנגרמים לקבוצה. על אף הנתק בין הצדדים בבית"ר מקווים שברקת יסכים לשתף פעולה, כשמנגד חוששים במועדון כי העירייה תפגע בהקצבות המועדון בשל אירועי המשחק האחרון נגד בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully