וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: בוסטון מובילה את ה-AL מזרח, סיאטל מככבת

6.5.2016 / 11:30

הרד סוקס סיפקו השבוע סוויפ על היאנקיז המאכזבים וניצחו סדרה בחוץ נגד הווייט סוקס המפתיעים. המארינרס נעזרים ביכולת נהדרת של רובינסון קאנו. ב-NL: הקאבס, שפתחו את הסדרה מול וושינגטון עם ניצחון, בשליטה אבסולוטית

דיוויד אורטיז בוסטון רד סוקס מול הקטור סאנצ'ס שיקגו וייט סוקס. Charles Rex Arbogast, AP
שבוע מוצלח לרד סוקס ולביג פאפי/AP, Charles Rex Arbogast

השבוע הראשון של מאי עבר על ה-MLB והציג לא מעט מגמות מסקרנות. ב-AL מזרח, נראה שבוסטון מתחילה להיכנס לקצב הנכון. סוויפ על היאנקיז (אצלם הרד סוקס יתארחו החל מהלילה) ועוד שני ניצחונות חוץ על הווייט סוקס המפתיעים, הקפיצו את הגרביים לפסגת הבית עם יתרון חצי משחק על בולטימור, שממשיכה לתת פייט מצוין. האוריולס ניצחו הלילה 0:1 את היאנקיז מווקאוף באינינג העשירי והשאירו את ניו יורק בצרות גדולות ועם מאזן 17:9 בלבד, אחרי שבעה הפסדים בשמונה משחקים.

הווייט סוקס, למרות שנעצרו מעט מול בוסטון, עדיין שולטים ללא עוררין בבית המרכז והם ביתרון של ארבעה משחקים על שלוש הדולקות: קליבלנד, האלופה קנזס סיטי ודטרויט. במערב, מי שקפצה קדימה היא סיאטל, שמציגה את מאזן הריצות הטוב ביותר ב-AL עם פלוס 32. המארינרס נהנים מעונה אדירה של רובינסון קאנו, שמוביל את החטיבה בהומראנים עם תשעה (לצד ג'וש דונלדסון וחוזה אלטובה) ואת הליגה כולה ב-RBI עם 30. טקסס נמצאת במרדף והיא בפיגור 2.5 משחקים והאיינג'לס ארבעה משחקים מאחור.

ב-NL החלה הלילה סדרה גדולה בשיקגו, בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה, הקאבס ו-וושינגטון. המארחים פתחו ברגל ימין, עם 2:5 בעזרתו של בן זובריסט האדיר והם במאזן 6:21 פנומנלי מבחינתם וביתרון 6.5 משחקים על פיטסבורג ושבעה על סנט לואיס. הקאבס מחזיקים במאזן ריצות של פלוס 96 ולפחות כרגע, לא ברור מי יעצור אותם.

וושינגטון, אחרי ההפסד, נותרה ביתרון משחק וחצי במזרח על פני אלופת החטיבה ניו יורק מטס, שהפסידה הלילה בסן דייגו. זה היה הפסד הבכורה העונה של ג'ייקוב דה גרום. את המערב מובילה קולורדו המפתיעה, בשוויון מוחלט עם סן פרנסיסקו והדודג'רס. נולאן ארנאדו (12) וטרבור סטורי (11), שניהם מהרוקיז, מוליכים את טבלת ההומראנים ומאפשרים לקבוצה המפתיע מהמייל היי סיטי להישאר בעניינים בבית הכי צפוף בליגה, בו הפאדרס רק 2.5 משחקים מאחור ואריזונה שלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully