וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מנסה להעביר את קלאודיו בומבה לליגה הסינית

האדומים, שלא מעוניינים שהקשר הרומני ימשיך בקבוצה, הבינו כי לא יקבלו סכומים גבוהים מקבוצות באירופה והחלו להציע אותו לקבוצות סיניות עשירות. האופציה על לקס מומשה, החשב יניב משולם פוטר

one

בווידאו: הפועל תל אביב והפועל חיפה נפרדות ב-3:3

הפועל תל אביב תנסה למכור הקיץ את קשר הקבוצה, קלאודיו בומבה, לאחת הקבוצות מהליגה הסינית. האדומים החליטו כי מלבד נמניה ניקוליץ', אף זר המשתייך לסגל הקבוצה לא ימשיך בעונה הבאה, ומנסים יחד עם סוכנו של הקשר הרומני, בוגדן אפוסטו, להעביר את השחקן לליגה הסינית העשירה.

כזכור, בומבה הגיע בקיץ שעבר כהבטחה גדולה והבעלים אמיר כבירי החליט לרכוש את הקשר ב-650 אלף יורו, כשהמטרה הייתה כי בעתיד יימכר בסכום גבוה בהרבה. אלא שבומבה לא הצליח להשתלב אצל האדומים ולאורך רוב העונה הציג יכולת מאכזבת. בשל כך, בקבוצה לא מאמינים כי יוכלו לקבל עליו סכומים גדולים מקבוצות אירופיות, וגורמים המקורבים לשחקן טענו השבוע כי האדומים מנסים להעבירו לליגה הסינית בתמורה לסכום דומה לזה ששולם עליו.

ניר לקס שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול ירדן כהן שחקן הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
יקבל דקות או יתחשל? לקס/אדריאן הרבשטיין

מלבד זאת, בקבוצה כבר החלו לתכנן את העונה הבאה וכבר השבוע שלחו מכתב לקשר ניר לקס שבו הם מצהירים כי הקבוצה תממש את האופציה על הקשר. לא ברור עדיין עם לקס, שמיוצג על ידי מאיר ריפמן, יקבל דקות משמעותיות בעונה הבאה או שיושאל במטרה להתחשל ולחזור לסגל של האדומים כשחקן מנוסה יותר.

לצד התכניות לעונה הבאה, העתיד הכלכלי של המועדון עדיין לא ברור. חלק מעובדי המועדון עדיין לא קיבלו את שכרם ואף כצעד ראשון של קיצוצים, פוטר החשב הוותיק של המועדון, יניב משולם. האחרון צפוי לעזוב את הפועל בסוף החודש הקרוב והוא ככל הנראה הראשון מבין מספר בעלי תפקידים נוספים שיפוטרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully