וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דוד קלטינס בספק לבאר שבע, איינבינדר ייעדר

5.5.2016 / 15:38

דראפיץ' סובל מבעיית קשרים לקראת המפגש מול המוליכה. קלאודמיר וצעירי צפויים לפתוח בקישור. רואדה מחכה להבהרות בנוגע לתנאיו. סתיו שושן יחליף את קליימן בין הקורות

one

בית"ר ירושלים חזרה היום (חמישי) להתאמן לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע ביום שני. סתיו שושן השוער השני אמור להחליף את בוריס קליימן בשער כאשר עדיין לא ברור אם דוד קלטינס יהיה כשיר למשחק. הקשר לא התאמן היום ורופא הקבוצה יבדוק אותו מחר ותתקבל החלטה האם יחזור לאימונים. אם השחקן ייעדר תהיה זאת מכה עבור סלובודאן דראפיץ' שגם כך ישחק ללא דן איינבינדר המוצהב, כאשר קלאודמיר ולירוי צעירי ישחקו בקישור, אך במערך נסוג כאשר עומר אצילי מצטרף לחלק הקדמי, כשגם לידור כהן נמצא בתמונת ההרכב לקראת המשחק.

שחקן בית"ר ירושלים, דוד קלטינס, מקדים את שחקן הפועל באר שבע, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
בספק גדול לבאר שבע. קלטינס/ברני ארדוב

חסוס רואדה סיפר לחבריו כי מבחינתו הוא מעוניין להמשיך בבית"ר, אך מחכה להבהרות מהמועדון לגבי תנאיו. מנהל הקבוצה אושרי דודאי נשא לפני האימון מספר מילים בנוגע ליום השואה וחשיבותו ולאחר העביר מסר מהבעלים אלי טביב וביקש מהשחקנים להיות רגועים וביחד ולסיים את העונה כמו שצריך.

השיחה גלשה לאחר מכן לאסיפה קצרה עם השחקנים. דובב גבאי סיפר כי "כולם ביחד וחברים, במכבי תל אביב אין דברים כאלה". בוריס קליימן הוסיף כי "זה הזמן שכולם צריכים להיות ביחד ולא להוציא לכלוכים מחדר ההלבשה". דן איינבינדר הוסיף: "מאוד חשוב המשחקים האחרונים. במדינה שלנו זוכרים את הסוף וכל מי שמשחק צריך לתת הכל, בשביל הקהל, בשביל המועדון וגם על הקריירה שלנו בשנה הבאה".

דיון הבוררות הראשון של עומר אצילי ובית"ר ירושלים יתקיים ב-22 במאי. הבורר שמונה מטעם ההתאחדות הוא חנוך קינן. בית"ר ירושלים נדרשה להגיש כתב הגנה עד ל-15 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully