וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואליינטה חוזר להרכב מכבי חיפה. חבשי: "משחק על המקום הרביעי"

5.5.2016 / 10:26

במועדון ממתינים לתוצאת המשחק מול סכנין כדי להתחיל בהכנות לעונה הבאה. הספרדי יפתח בהרכב במקום קינן, גם חן עזרא בפנים. במועדון רוצים מאוד את אבי ריקן. חבשי: "מצפה לנו משחק קשה"

one

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק החשוב מחרתיים מול בני סכנין, שעשוי לקבוע את זהות הקבוצה הישראלית הרביעית שתשחק במפעלים האירופאים בעונה הבאה. מהסגל של רוני לוי אמורים להיעדר ארבעה שחקנים: בנוסף לגליינור פלט, אלירן עטר ועטאא ג'אבר גם אוראל דגני בספק גדול בשל פציעה בברך. יוסי בניון וטאלב טואטחה עורכים אימונים מלאים והם צפויים לשחק. במועדון ממתינים לתוצאת המשחק כדי להתחיל בהכנות לעונה הבאה. ניצחון ביותר משער אחד, סבורים בקבוצה, יבטיח כמעט סופית את הכרטיס לאירופה.

הבוקר שוחח עם התקשורת הבלם אעיד חבשי, שבהיעדרו של דקל קינן המורחק יפתח לצד מארק ואליינטה. נטע לביא ורומאריו פירס צפויים להמשיך בהרכב, כשגם חן עזרא ושובל גוזלן צפויים לפתוח. "מצפה לנו משחק קשה מאוד. סכנין קבוצה איכותית, זה משחק על המקום הרביעי וצריך לנצח אותו. הצוות מכין אותנו בהתאם", אמר הבלם לקראת המשחק.

עלי עוסמאן בני סכנין מול אבי ריקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מכבי חיפה מעוניינת בו. אבי ריקן/יוסי ציפקיס

"לסכנין יש התקפה טובה והם במומנטום טוב. נצטרך לבוא מרוכזים למשחק הזה. אנחנו מתרכזים רק במשחק הקרוב. גמר הגביע? גם אליו נגיע מוכנים". הבלם הוסיף: "אני צריך לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים ולהוכיח למאמן שמגיע לי לשחק". על העובדה שעד העונה רוב השחקנים הצעירים הושאלו לקבוצות אחרות אמר: "יש שחקנים שהמאמן מחליט להשאיל אותם לקבוצות אחרות, אבל היום אני שמח ששחקנים צעירים משחקים בקבוצה הבוגרת. אני אני נהנה לשחק עם עוד ארבעה שחקנים ממחלקת הנוער".

מכבי חיפה עדיין לא הודיעה רשמית על מינוי המאמן החדש לעונה הבאה. רוני לוי צפוי להמשיך ושיחות החלו בעניין הזה, אך יעקב שחר עדיין לא הודיע סופית שהוא המאמן. כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו כי לוי מתכוון לדרוש שינוי עמוק בסגל שלו, כשכל החלוצים הישראלים אמורים לעזוב את הקבוצה. לצד גליינור פלט וולדימיר סטויקוביץ', קיימת התלבטות לגבי מארק ואליינטה. לוי רוצה לצרף קשר אחורי ושחקן התקפה זרים. שמם של רועי קהת וניקיטה רוקאביציה עלה בשיחות, ובמועדון מתכוונים לפנות אליהם לאחר מינוי המאמן. אתמול נפגש רוני לוי עם ג'ורדי קרויף. השניים, שנמצאים בקשרים טובים עוד לפני שלוי מונה לתפקיד המאמן, נפגשים באופן קבוע. ללא קשר לכך, מכבי תל אביב רוצה את טאלב טואטחה שמכוון לחו"ל ובמכבי חיפה מעוניינים מאוד באבי ריקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully