וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה ויינקרנץ הודיע על סיום תפקידו כיו"ר הוועדה המקצועית באיגוד

4.5.2016 / 18:37

מאמן העבר הוותיק, שמשמש בתפקיד בארבע השנים האחרונות, יחזיק בתפקיד עד אשר ימונה יו"ר חדש. ויינקרץ: "מאוד נהניתי משיתוף הפעולה עם כל חברי הוועדה, עבדתי עם אנשים נפלאים"

משה ויינקרנץ יושב ראש הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל. ברני ארדוב
עוזב את התפקיד. ויינקרנץ/ברני ארדוב

משה ויינקרנץ, יו"ר הוועדה המקצועי של איגוד הכדורסל הודיע היום (רביעי) על סיום תפקידו. ויינקרנץ נכנס לתפקידו לפני כארבע שנים, אז יו"ר האיגוד היה אבנר קופל, והמשיך את התפקיד תחת דני חלוץ וכעת עמירם הלוי.

לבקשת יו"ר האיגוד עמירם הלוי וחברי הוועדה, ויינקרנץ ימשיך בתפקידו גם לאחר הבחירות עד שימונה יו"ר חדש לוועדה. ויינקרנץ אמר לוואלה! ספורט: "סיום התפקיד? היום התקיימה הישיבה האחרונה של הוועדה המקצועית לקדנציה הנוכחית, כשבעוד כשבועיים יתקיימו בחירות להנהלת האיגוד. לאחר מכן, עם היוודע התוצאות, יצטרכו למנות אנשים שונים לתפקידים השונים באיגוד הכדורסל. מאוד נהניתי משיתוף הפעולה עם כל חברי הוועדה המקצועית ואנשי המקצוע. היתה לי הזדמנות לעבוד עם אנשים נפלאים ולקחת חלק במינויים של מאמנים כמו ארז אדלשטיין ופיני גרשון".

לשאלה לגבי המשך דרכם של השניים, אמר ויינקרנץ: "הם ימשיכו. אין שום קשר לסיום התפקיד שלי. היה לי חלק בהבאתם של השניים האלו כמו אחרים באיגוד. אבל ארז ממשיך לקדנציה נוספת כמאמן , ופיני ממשיך כמנהל מקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully