וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של אנתוני וואקמה נחשף: הפרק החמישי בפודקאסט 'בשכונה שלנו'

הקסם של וואקמה, האסיפות של יוסי מזרחי, הקעקוע של אלירן עטר והחומוס המועדף על מומי זפרן. הפרק החמישי בפודקאסט 'בשכונה שלנו' עם כל מה שלא ידעתם על הכדורגל הישראלי בשבוע האחרון

מערכת וואלה!

לו"ז האזנה

:07:35-17:38

מאמנה החדש של הפועל עכו מומי זפרן מסביר איפה היה בשלוש השנים האחרונות ומבטיח לאורחת מאיה דמאיו עבודה.

מומי, יש לך חוזה גם לעונה הבאה או שבאת לשבועיים?

"יש חוזה גם לעונה הבאה, לא קשור אם אישאר ליגה. זה דרך עבודה שרוצים למצוא משהו עתידי. עשו הרבה טעויות עד היום, כל שנה מחליפים 11 שחקנים וזה לא עובד".

כמה זמן לא אימנת?

"שלוש שנים. היה לי אירוע לא נחמד במשחק של רמת השרון נגד בני יהודה. עשיתי עכשיו את כל הבדיקות והכל בסדר ברוך השם, אני אפילו יכול לרוץ, אפילו יכול לשחק בקצב שמשחקים היום".

במבנה אתה באמת מזכיר את אליאור סיידר.

"יש לו זקן, אבל זו לא בעיה. עכשיו זה ספירת העומר".

24:30-41:18: עומרי קנדה מסביר למה הוא לא פוגע בהימורים שלו ומספר חוויות מהמשחקים נגד אנתוני וואקמה והאסיפות עם יוסי מזרחי

עומרי, איך לא שמת מאה ליש"ט על אליפות של לסטר?

"אני לא מבין בדברים האלה, אבל שמע משהו: גם אם אני יודע שלסטר אלופים, אני לא מהמר שהם ייקחו אליפות. נגיד ואני אשים שקל שהם לוקחים אליפות, הם ייסעו למסיבה באיביזה והמטוס יתרסק".

אם אתה על הקו ואנתוני וואקמה נגדך, אתה בורח או מתכופף?

"כשהייתי במכבי נתניה שתי התקפות הוא עבר אותי והתקפה שלישית הוא לא עבר אותי, אתה יודע למה? כי הוא יצא החוצה. רק ככה אפשר לעצור אותו. שאל את דסה אם הוא לא הביא עליו עבריינים על הקו כדי שיעצרו אותו. רק דעאש יכולים לעצור אותו, לא ייאמן בנאדם אוכל אדם עם כריות בבוקר".

ספר לנו על יוסי מזרחי.

"כשהוא היה בנתניה הוא רצה שאגיע לחתום. הוא התקשר אליי ואמר לי 'אני רוצה אותך, אבל אם אתה רוצה לחתום אצלי תגיע לפגישה עם אשתך'. הגעתי עם אשתי, מפה לשם החתים את אשתי לשלוש שנים".

43:47-50:35: פינת האופנה של מאיה דמאיו מדברת על קעקועים ועל השיזוף של ערן זהבי

עם מה באת היום?

"אלירן עטר, אני לא יודעת אם ראיתם אבל הוא עשה קעקוע דיוקן של הבן שלו הגדול מעל הברך, אחד הקעקועים המדהימים שראיתי, יש לו ילד מהמם וזה אחד הקעקועים המדהימים שראיתי אותו. זה לא חמישה, תרנגולים זה עשרה".

הייתה תמונה של ערן זהבי מהמשחק עונה שלא הותירה הרבה מקום לדמיון.

"אתם מתעסקים בטפל, אני מתעסקת בעיקר. מה זה המעבר חצייה שיש לו שם, שיזוף, כל הרגל שחומה כל החלק התחתון לבן. ערן בוא איתי לעשות מיטת שיזוף".

50:57-1:04:16- זיו אמויאל עם סיפור נוסף בליגות הנמוכות ומנהל קבוצת עירוני קרית אתא מליגה א' אלי ישראל מגיב על הסיפור

מה הסיפור שלך השבוע?

"יש לי השבוע גם תת סיפור, התת סיפור זה אבי דנן מאמן אסי גלבוע. היה משחק אחרון בעונה אמנם לפרוטקול אבל משחק אחרון. המאמן דנן אמר שישמש דוגמא וטוס לאילת יום לפני ולא היה במשחק. הגיעו הקבוצות אבל לאסי גלבוע לא היה מאמן, והכי מצחיק שהיו"ר אמר שזו החלטה שלו שאבי דנן לא יגיע למשחק".

ומה הסיפור?

"שתבינו את הרקע. קרית אתא קבוצה שפתחה את העונה בקול תרועה רמה בליגה א'. הביאה את תומר אסולין, את מתן נחמני את עומרי אלון ותקציב של 1.5 מיליון שקל. הכל תוך שישה משחקים מתרסק ומתחילה להיאבק בחלק התחתון. בגלל שהיא בתחתית טראס שולקובסקי המגן שלה והוא קובע חתונה לשישה במאי בקפריסין. התאריך לא ניראה לו קריטי כי הוא חשב שהעונה תסתיים אבל קרה הדבר ועוד נצחון ועוד נצחון וביום שישי היא תשחק בחצי גמר פלייאוף עלייה לליגה הלאומית. אז מה עושים? טראס לא יהיה במשחק ואמרו לו בוא אדוני עם כל הכבוד לחתונה תוותר פה".

מנהל קרית אתא אלי ישראל, תעשה לנו סדר.

"טראס אחרי המשחק נגד בקה אל גרביה הודיע לנו שהוא קבע חתונה בקפריסין, הוא לא עדכן אותנו לפני. הסיבה שלו הייתה שהוא לא ציפה שנגיע למעמד הזה".

נעלבתם?

"מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully