וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיפת בנו של מאמן הכדורסל: הפרקליטות תדרוש עונש של בין 7 ל-15 חודשי מאסר

4.5.2016 / 14:22

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל לידיו הסדר טיעון לנאשמים שסחטו את בנו של מאמן הכדורסל הידוע ואף החזיקו אותו במקום מבודד. החמישה הורשעו על פי הודאתם בכתב האישום המתוקן. כל פרטי הפרשה - בפנים

עו"ד שחר חצרוני בהארכת מעצר לאנשיו של אמיר מולנר, דצמבר 2013. ניב אהרונסון
החבורה דרשה כספים מהאם. עורך הדין שחר חצרוני/ניב אהרונסון

הסדר טיעון לחבורת הנאשמים שסחטו את בנו של מאמן כדורסל ידוע הוצג היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב. על פי ההסדר, הפרקליטות תדרוש עונשים של בין שבעה ל-15 חודשי מאסר לארבעה מתוך חמשת הנאשמים שחטפו את הצעיר בשל חוב כספי והחזיקו אותו במקום מבודד. על אחד מהם תבקש הפרקליטות לאחר הסכמה עם עורכי דינו עבודות שירות בלבד לאחר שחלקו היה הקטן ביותר. החמישה הורשעו על פי הודאתם בכתב האישום המתוקן באישומים של קשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה בכח. הנאשמים יוצגו על ידי עורכי הדין שחר חצרוני, ליה פלוס ועידן שני. הסיבה להסדר הטיעון היא פחדם של העדים להעיד והקושי הראייתי שנוצר בשל כך.

בנו של מאמן הכדורסל היה מעורב בעולם ההימורים הבלתי חוקיים, והיה חייב סכום העולה על 150,000 שקל. בחודש אוגוסט האחרון החליטו הנאשמים לקבוע פגישה עם בנו של המאמן על מנת לגבות את החוב, וזה הגיע למקום עם חבר. לאחר זמן קצר, כפו הנאשמים על בנו של המאמן לעזוב את מקום המפגש וללכת עמם לראשון לציון, וכשהגיע לשם הודיעו הנאשמים כי לא יאפשרו לו לצאת מהמקום בו שהו עד אשר ישלם את החוב, הכו אותו ודרשו ממנו להתקשר לאמו כדי שתשלם את החוב או חלק ממנו. בנו של המאמן אכן התקשר וביקש כי תעביר לו מיד 35,000 שקל וזו סירבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העדים פחדו להעיד. עורכת הדין ליה פלוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מכן, התקשרה החבורה אל האם ואמרה לה כי היא מחזיקה בבנה ודרשה שתעביר מיד כסף לשליח שיגיע לביתה, ולא היא תפגע בו. הנאשמים סירבו לומר לה היכן מוחזק בנה. אחרי ארבע שיחות טלפון נעתרה האם לדרישה, אך התעקשה לבוא בעצמה למקום כדי להעביר את הכסף. הנאשמים סירבו ובתגובה אמר לה מי מבני החבורה - "אם לא יועבר הכסף תגידי לבן שלך שלום יפה".

בלית ברירה, האם הסכימה ובנו של המאמן התקשר לחברו, וביקש ממנו לנסוע לבית אמו בדחיפות. האם מסרה לחבר מעטפה ובה 35,000 שקל. לאחר שווידאו הנאשמים שהכסף הועבר, הנחו את אותו חבר להגיע לתחנת אוטובוס בבת ים, שם היה עליו להמתין ולמסור את הכסף לאדם מטעמם. רק לאחר שקיבלו את הכסף לידיהם, בחלוף מספר דקות, הביאו את בנו של המאמן.

  • עוד באותו נושא:
  • משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully