וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשת בית"ר ירושלים התקבלה: הדיון בעניינה נדחה לשבוע הבא

3.5.2016 / 21:40

הירושלמים קיבלו דחייה: תביעות אזרחיות יוגשו, שיתוף הפעולה עם המשטרה יגדל. במועדון חוששים מעונש של הפחתת נקודות בעונה הבאה ומצו סגירה לטדי. טביב רוצה לצרף את גיא אסולין

one

בית"ר ירושלים ביקשה להזיז את הדיון בעקבות האירועים החמורים מול בני סכנין לשבוע הבא ונענתה בחיוב. המשמעות: הדיון יתקיים בשבוע הבא ולא מחר כפי שהיה אמור להיערך. שוער הקבוצה, בוריס קליימן, כן יעמוד לדין זאת בעקבות הדוחות הקשים שהגישו השופט מנשה משיח והמשקיף רונן הרשקו. כזכור, בדוחות צוינו קריאות גזעניות לאורך כל המשחק, השלכת חפצים, פגיעה בקוון, השלכת רימונים ואבוקות ועוד.

בקבוצה רוצים להכין דו"ח מצב של כל 13 האוהדים שהורחקו לשנתיים עד שלוש מהמגרשים, מתכננים לההגיש תביעות אזרחיות וכמו כן להגדיל את שיתוף הפעולה מול המשטרה ברמה המודיעינית לקראת מעצרים נוספים ו\או אוהדים נוספים שיובאו לחקירה.

בבית"ר ירושלים יודעים כי בית הדין יכול להפחית ממאזנה של הקבוצה נקודות ויש לו את הזכות לעשות זאת גם בעונה הבאה, מעבר למשחקי רדיוס או ללא קהל שעשויים להיות מושתתים על הקבוצה. בנוסף, אצטדיון טדי עשוי להיסגר למספר חודשים. הבעלים אלי טביב קיבל המלצות להגיע לעסקת טיעון במסגרתה משחק הבית הבא של הקבוצה נגד בני סכנין ייערך ללא קהל בכלל או עם יציע מזרחי סגור וזאת אחת האפשרויות שיוצעו בבית הדין.

אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול גיא אסולין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בעונה הבאה בצהוב? אסולין/ברני ארדוב

גורם במועדון אמר: "זה לא מקרה רגיל. הקהל הכניס את המועדון לבלגן גדול ואוהדים ישלמו על זה. לא נרחם. מי שנתפס וייתפס בהמשך ישלם על זה הרבה מעבר להרחקות. לא יכול להיות שכל פעם שאנשים מאבדים את זה הם ינסו למחוק את המועדון. הם לא מבינים את ההשלכות של האירועים האלה. אנשים לא רוצים לגעת בבית"ר ירושלים אחרי אירועים כאלה".

אגב, עוד לפני המשחק עיניינו את טביב בקשר הפועל תל אביב, גיא אסולין, והצדדים עשויים להיכנס למו"מ בסיום העונה. כזכור, טביב רצה לצרף את אסולין בקיץ שעבר אך השחקן בחר שלא לחזור לארץ ובינואר חתם בהפועל תל אביב.

בתוך כך, הקבוצה ביקרה בבית שמש, ולקחה חלק באירוע נגד האלימות. מספר אוהדים שחיכו לשחקנים הניפו שלט בגנותם, זאת בעקבות ההפסד לבני סכנין. הם אף זרקו הערות מעליבות כשהשחקנים טענו כי ההרגשה הייתה לא נעימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלט של אוהדי בית"ר ירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully