וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ובוריס קליימן יעמדו לדין בעקבות האירועים מול סכנין

3.5.2016 / 13:09

הקבוצה מהבירה תתייצב פעם נוספת לביה"ד של ההתאחדות, הפעם בגין סעיפים של התפרעות אוהדים, התנהגות בלתי ספורטיבית, קריאות גזעניות ופגיעה בקוון. השוער מואשם בהעלבת השופט

one

בית"ר ירושלים תתייצב מחר (רביעי, 16:00) בפעם המי יודע כמה, בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט כצפוי להעמיד את הקבוצה לדין בגין התפרעות אוהדים, התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, קריאות גזעניות ופגיעה על ידי אוהדים. בנוסף, גם השוער בוריס קליימן, שהורחק לאחר שריקת הסיום של ההפסד הביתי 3:0 לבני סכנין, יועמד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת והעלבת שופט.

בדו"ח שהגיש אתמול כתב השופט מנשה משיח: "ביציע המזרחי הודלקו לפני פתיחת המשחק שתי אבוקות, רימון עשן ונפצים. כבר בדקה הראשונה נזרקה כוס אל עבר הקוון משה בוחבוט ובהמשך גם מצת וחפצים אל עבר ספסל סכנין. חפצים גם הושלכו אל עבר הקוון דוד מור חיים, יחד עם פירות העונה, כוסות שתייה ושקית גרעינים. מצת שנזרקה פגעה בראשו של הקוון משה בוחבוט, גרמה לפציעתו. הוא דימם וקיבל טיפול מרופא בית"ר ירושלים בחדר ההלבשה. האווירה ביציעים הייתה אלימה, לאורך כל המשחק אוהדי בית"ר לא הפסיקו עם הקריאות הגזעניות וזריקת החפצים".

על קליימן נכתב: "בסיום המשחק נכנס בוריס קליימן לחדר ההלבשה ופנה לקוון דוד מור חיים 'לך שים משקפיים, אתם מפחדים מסכנין כוס ראבק ערס'. בוריס שמע שהוא מורחק ואמר: 'אז אני מורחק, אז מה זה משנה מה אגיד עכשיו?'". קליימן, אגב, הכחיש כי קילל. שוער המשנה סתיו שושן יחליפו בכל מקרה בין הקורות במשחק נגד הפועל באר שבע, שיהיה הראשון שלו בליגת העל.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אוהדי בית"ר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully