וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו מימון? הפועל תל אביב במשא ומתן עם חברת בנייה סינית

האדומים אישרו כי מתקיימים מגעים מתקדמים עם חברה סינית, שאמורה לשמש כספונסרית הראשית של המועדון ולהתמודד במכרז להקמת האצטדיון. המשכורות ישולמו בקרוב מכסף שהוקדם מ"לאן"

בווידאו: תקציר ה-3:3 של הפועל תל אביב מול הפועל חיפה

הפועל תל אביב נמצאת בעיצומו של משא ומתן עם חברת בנייה סינית, שאמורה להיות הספונסרית הראשית של המועדון ומתמודדת במכרז להקמת האצטדיון בבת ים, כך נודע לוואלה! ספורט. האדומים לא מוכנים כרגע לפרסם את שמה של החברה מחשש כי המשא ומתן יטורפד, אך אישרו כי אכן קיימים מגעים מתקדמים עם חברה שכזו. עם זאת, במועדון טוענים כי קיימות חברות בנייה נוספות שמתחרות על המכרז לבניית האצטדיון החדש.

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. קובי אליהו
המשכורות ישולמו בקרוב. כבירי/קובי אליהו

לאחר בעיות נוספות בתשלום המשכורות, הבטיחו הבעלים אמיר כבירי וכן היו"ר הזמני רמי כהן כי העובדים יקבלו את שכרם. גורמים במועדון הכחישו כל קשר בין המשא ומתן המתנהל עם הספונסר הפוטנציאלי לתשלום המשכורות, והסבירו כי חלק מהשכר ישולם בעזרת כספים ממשרד הכרטיסים "לאן", שהועברו כבר היום לקופת המועדון.

בתקופה הקרובה גם צפויה להיערך פגישה בין אלי גוטמן להנהלת הקבוצה, במטרה להכין תכנית עבודה לעונה הבאה. בהפועל תל אביב מאמינים כי הסגל לעונה הבאה יתבסס על הסגל הקיים, אליו יתווספו חיזוקים כאלה ואחרים. המטרה היא לצרף ארבעה זרים חדשים ולנסות להחזיר ארצה לפחות ליגיונר בכיר אחד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully