וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה אוהד מכבי תל אביב ששלח מסרון מאיים ליוסי אבוקסיס

2.5.2016 / 12:47

שאול שמעה, אוהד הצהובים ששלח על פי החשד מסרון איומים למאמן, הורחק מהמגרשים לשבועיים, אך יוכל להגיע למשחק העונה אחרי שערעורו התקבל. השופטת: "יש למגר את האלימות, מאמן בני סכנין לא ינכח במשחק הערב, זה נלקח בחשבון"

one

בווידאו: מהומה בין מכבי תל אביב לבני סכנין

המשטרה עצרה אוהד מכבי תל אביב בכדורגל, שאול שמעה, החשוד כי שלח מיסרון איום למאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. על פי חשד חוקרי מרחב דן, יומיים לאחר המשחק בין הקבוצות, שלח החשוד מסרון איומים למאמן. בעקבות כך, הגיש אבוקסיס תלונה במשטרה, החשוד אותר, נחקר וקצין משטרה הוראה להרחיקו למשך שבועיים ממגרשי הספורט. בנוסף, אסר עליו בית המשפט ליצור כל קשר עם אבוקסיס.

הבוקר הגיש החשוד, באמצעות סנגורו עו"ד ארי שמאי, עירעור על ההחלטה להרחיקו מהמגרשים. השופטת רונית פוזנסקי כץ מתחה ביקורת על התנהגות האוהד, אך החליטה לאשר לו להגיע הערב לבלומפילד במשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע.

מאבטח בני סכנין עם יוסי אבוקסיס. יוסי ציפקיס
המהומה בסכנין/יוסי ציפקיס

בהחלטת השופטת נכתב: "עבירות אלימות במגרשי הספורט הפכו זה מכבר למכת מדינה, אותה יש למגר בכל דרך. ומשאירועים כבר מתרחשים, הרי שעל ידי נקיטת יד קשה באמצעות גורמי האכיפה. עוד מצאתי לנכון לומר כי דווקא שליחת המיסרון זמן רב למדי לאחר אירוע האלים יש בה כדי ללמוד על רף מסוכנות גבוה למדי מצידו של החשוד, שחרף העובדה שכאמור האירוע האלים שכח, עדיין בערה בו חמתו והובילה אותו לכתיבת המיסרון. נוכח כך החלטת הקצין לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים הינה החלטה סבירה ונכונה בנסיבות העניין, אולם אין כך הם פני הדברים בכל הנוגע להחלטת הקצין להרחיק את החשוד ממגרשי הכדורגל למשך 15 ימים"

בשולי הדברים נכתב: "המשחק אליו מבקש החשוד לצאת הינו בין קבוצות מכבי תל אביב להפועל באר שבע ומשכך הרי שאין מדובר במשחק בו ישהה מאמן בני סכנין ושיקול זה נלקח אף הוא בחשבון בהחלטתי זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully