וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תגביר המגעים לגבי קהת ורוקאביציה לאחר מינוי המאמן

2.5.2016 / 12:31

השניים, שעל ההתעניינות בהם פורסם בוואלה ספורט, מעוררים עניין בכרמל. מסתמן: אלון תורג'מן יאריך את החוזה ויושאל לעונה נוספת להפועל, או לקבוצה אחרת בישראל. עזרא רוצה לצאת לספרד

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי חיפה על הפועל רעננה

מכבי חיפה התעניינה בימים האחרונים ברועי קהת ועשויה לקלוט אותו אם יחליט לשוב לישראל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שמם של קהת, ניקיטה רוקאביציה ופיראס מוגרבי עלו בשיחות פנימיות לקראת העונה הבאה ובמועדון מתכוונים להגביר את הקצב לאחר מינוי המאמן. במועדון טוענים כי החלו בשיחות עם רוני לוי וההערכה היא שבקרוב מאוד תצא הודעה על סיכום לעונה הבאה. לאחר הפגישה עם המאמן, שחר ייפגש גם עם יוסי בניון אותו לוי המליץ להשאיר בקבוצה. במועדון רוצים לצרף גם קשר זר ולערוך מהפכה בנוגע לסגל החלוצים שלהם. המטרה היא לצרף לפחות שחקן התקפה ישראלי מוכר לסגל, כששמם של אופיר מזרחי ואחמד עאבד עדיין מופיע ברשימות.

עטאא ג'אבר עדיין פצוע ולא ברור האם ייקח חלק במשחק החשוב מול סכנין. ההערכה היא שטאלב טואטחה יהיה כשיר למשחק, כמו יוסי בניון שהיה בספק למשחק האחרון. "אם אנחנו רוצים להגיע לאירופה עוד לפני גמר הגביע, חשוב שננצח את המשחק הזה", אמר במועדון, שם קיוו אתמול למעידה של הקבוצה מהמגזר בטדי. למרות שביעות הרצון מההתנהלות של שובל גוזלן ושחר הירש, הכוונה היא להשאיל אותם בקיץ לקבוצה אחרת. גם אלון תורג'מן יושאל שוב משום שההערכה היא שהפועל תל אביב לא תרצה לרכוש אותו. לתורג'מן יש חוזה לעונה נוספת ולכן מסתמן כי חיפה תחתים אותו לעונה נוספת ואז תשאיל אותו לאדומים או לכל קבוצה אחרת בישראל.

חן עזרא רוצה מאוד לצאת לספרד. הוא מחזיק בהצעות מישראל, אבל המטרה הראשונית שלו תהיה לנסות ולצאת לחו"ל.

שחקן בית"ר ירושלים ניקיטה רוקאביציה חוגג. ברני ארדוב
ילבש ירוק? רוקאביציה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully