וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין הבטיחו בונוס לשחקנים. שלומי אזולאי מחפש אופציות בחו"ל

2.5.2016 / 7:48

בקבוצה חגגו את הנצחון על היריבה מירושלים ושלחו רמיזה לבית הדין: "נראה אם תהיה אחידות". כובש השלושער חבר לדודו דהאן שינסה להוציא את אותו לאירופה. מוגרבי וההגנה זכו למחמאות. צפו בחגיגות ברחובות סכנין

one

בבני סכנין חגגו את הנצחון הגדול על בית"ר ירושלים 3:0 כאשר בסיום חגגו ראשי המועדון עם שחקני הקבוצה והבטיחו להם בונוס של אלף שקלים לכל אחד על הנצחון. מלבד העובדה שהעפילו למקום הרביעי שוב ונשארו חזק במאבק על מקום פוטנציאלי לאירופה, בקבוצה היו מרוצים במיוחד בשל העובדה שמדובר היה בנצחון על בית"ר בייחוד לאור התפרעויות הקהל. אגב אוטובוס הקבוצה התעכב ביציאה בשל העובדה שבמשטרה רצו להפוך את היציאה של האוטובוס לסטרילית ופינו אוהדים שעוד חיכו בחוץ.

"ידענו כמה המשחק הזה חשוב, כל המשחק קיללו אותנו", אמר שחקן בקבוצה, "זה נתן לנו מוטיבציית שיא לנצח אותם. עשינו זאת ולא רק ניצחנו הבסנו אותם. הם ניצחו אותנו פעמיים בתחילת העונה והיה חשוב לנו לנצח אותם פעמיים בפלייאוף העליון".

בקבוצה גם מצפים לראות מה העונש שתקבל בית"ר על התפרעות אוהדיה. "אנחנו קיבלנו רדיוס וקנס וזה אחרי שהקלו בעונש. זרקו עלינו כל המשחק חפצים ונראה הפעם אם יש אחידות בבית הדין".

צפו בחגיגות ברחובות סכנין

בצד המקצועי, בקבוצה החמיאו לחלק ההגנתי. איציק כהן זכה למחמאות על היכולת הטובה שהציג כשחזר מפציעה. גם השלישייה הקדמית כמובן זכתה למחמאות כאשר בקבוצה מקווים שפיראס מוגרבי שממשיך להיות בכושר שיא יסכים להישאר במועדון אך יודעים שהוא מתכנן לעבור לקבוצה גדולה יותר או לחו"ל. גם שלומי אזולאי שהיה איש המשחק עם שלושער מבוקש מאוד על ידי סכנין לעונה נוספת אך עושה רושם שהיכולת המצויינת שלו העונה ו-14 הכיבושים עד כה יובילו את השחקן לחפש אופציות אחרות. לאחרונה חבר אזולאי לסוכן דודו דהאן שמחפש עבורו אופציות בחו"ל.

עוד באותו נושא

בני סכנין הביסה 0:3 את בית"ר ירושלים, שלושער לשלומי אזולאי

לכתבה המלאה
שלומי אזולאי שחקן בני סכנין. יוסי ציפקיס
יתוגמל על עונה מצוינת? אזולאי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully