וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבני סכנין מאוכזבים: "חלק מאיתנו לא יחכה להנהלה"

29.4.2016 / 11:12

במועדון הצהירו על רצון להמשיך עם רוב הסגל הקיים, אבל עדיין לא ישבו עם השחקנים. אחד מהם אמר: "כבר זורמות אלינו הצעות מקבוצות אחרות". עמאשה מתנדנד, ייתכן שיעזוב בסוף העונה

one

חלק משחקני בני סכנין מאוכזבים מכך שההנהלה עדיין לא ישבה איתם בנוגע לעונה הבאה. במועדון כבר הצהירו שהם מעוניינים לשמור על רוב הסגל הקיים, אבל בשלב זה אף אחד עדיין לא קיבל הצעה רשמית. אחד מהשחקנים אמר: "אנחנו רוצים להישאר בסכנין, אבל בינתיים זורמות הצעות ממקומות אחרים ויש שחקנים שלא יחכו".

בין השחקנים שמבוקשים בקבוצות אחרות אפשר למצוא את פיראס מוגרבי, ז'אורז'יניו ושלומי אזולאי. סכנין מתכננת לממש את האופציה על ז'אורז'יניו והמגן השמאלי הברזילאי וונדרסון, אך אברהם פאס עדיין לא קיבל הצעה לחודש חדש וקימת התלבטות לגביו. אלדר חסנוביץ' הבוסני יעזוב בתום העונה.

מי שמעמדו מעורער הוא ויאם עמאשה, במועדון קיימים חילוקי דעות בשאלה האם הוא צריך להמשיך וקיימים סיכויים גבוהים שהוא יעזוב בסיום העונה. החלטה סופית בנושא אמורה להתקבל בקרוב.

בהנהלה לא מבינים את הטענות ואמרו: "עוד לא נגמרה העונה והם כבר מתלוננים? איך אפשר לשבת בזמן שבכל כמה ימים יש משחקים ומשימות חשובות?".

דיוגו קאצ'ובה שחקן בני סכנין (שמאל) עם וונדרסון. יוסי ציפקיס
וונדרסון ימשיך/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully