וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: קרב עיקש בין וושינגטון למטס, ארייטה מככב

29.4.2016 / 9:00

ה-NL מזרח מתחמם כאשר ברייס הארפר מהנשיונאלס וניל ווקר מניו יורק כבר עם תשעה הומראנים. המגיש של הקאבס והקבוצה כולה שוברים שיאים. ב-AL: הווייט סוקס בורחים לקנזס סיטי

ברייס הארפר וושינגטון נשיונאלס. Nick Wass, AP
הארפר לא עוצר/AP, Nick Wass

עוד שבוע חלף על ה-MLB והחודש הראשון של העונה מתקרב לסיומו, כך שהדברים מתחילים להיות קצת יותר ברורים, לפחות בחלק מהבתים בליגה.

ב-NL מזרח מסתמן דו קרב מסקרן במיוחד בין וושינגטון, שכרגע מובילה את הבית עם מאזן 7:14, לסגנית האלופה ניו יורק מטס, שנמצאת רק חצי משחק מאחוריה. הנשיונאלס נהנים מהיכולת האדירה של ברייס הארפר, שחבט עד כה לתשעה הומראנים והכניס 24 רצים. דניאל מרפי מסייע עם 37 אחוזי חבטה מרשימים. גם למטס יש מפציץ משלהם, ניל ווקר, בעצמו העיף תשעה כדורים מהפארק העונה. פילדלפיה מפתיעה יחסית וכרגע היא במאזן חיובי של 10:12 וגם מיאמי בעניינים, בעוד אטלנטה ממשיכה להביך עם 17:5.

בבית המרכז, הקאבס לא עוצרים לרגע. רצף האינינגים ללא ריצה בבית של ג'ייק ארייטה המדהים אומנם נקטע הלילה (בין חמישי לשישי), אבל הוא עדיין ניצח בפתיחה ה-16 ברציפות שלו, 2:7 את מילווקי. ארייטה כבר עם חמישה ניצחונות העונה ו-ERA פנומנלי של 1.00, כאשר היחיד שמקדים אותו ב-NL הוא חברו לקבוצה ג'ייסון האמל (0.75). יחד עם אנתוני ריזו, שעומד על שמונה הומראנים ו-23 RBI, הקאביז כבר במאזן 5:16, הפתיחה הטובה ביותר שלהם מאז 1907. בבית הזה צריך לציין גם את אלדמיס דיאז מסנט לואיס, שחובט עד כה באחוזי הצלחה לא נורמליים של 44.6.

במערב צפוף מאוד. סן פרנסיסקו והדודג'רס במאזן זהה בראשות הבית, 11:12 ואילו אריזונה רק חצי משחק מאחור עם מאזן חצוי של 12:12. קולורדו ממשיכה ליהנות מטרבור סטורי המפתיע ורחוקה רק שני משחקים מראשות הבית.

גם ב-AL שיקגו היא הסיפור המסקרן. הווייט סוקס דוהרים עם 7:16 בבית המרכז וכבר מובילים בשלושה משחקים על האלופה קנזס סיטי. כריס סייל הנפלא כבר עם 5 ניצחונות, דייויד רוברטסון מוביל את מאזן השמירות בחטיבה עם שמונה ולגרביים הלבנים יש גם שני מגישים בטופ 5 ב-ERA, מאט לאטוס וחוסה קינטנה. הם ספגו רק 63 ריצות, הנתון הנמוך בחטיבה באופן בולט.

במזרח, בולטימור בפסגה עם מאזן 8:13, בעוד בוסטון נהנתה משבוע מוצלח יחסית, בעיקר בזכות סדרה מול אטלנטה והיא בפיגור משחק וחצי ועם מאזן 10:12. היאנקיז ממשיכים לנעול את הבית ועומדים על מאזן 12:8 בלבד. במערב צמוד והקרב מתנהל בין ארבע קבוצות, כאשר בין המוליכה טקסס (10:12) לרביעית אוקלנד (12:11) מפריד רק משחק וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully