וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר: "מה שאנחנו ומכבי תל אביב עוברים בדוחא זה לא נורמלי"

28.4.2016 / 10:08

קשר בית"ר ירושלים התייחס לקטטה בדוחא: "מי שצריך לתת את הדעת, שיעשה זאת. החוזה שלי? הכדור בידיים של טביב". חשש מרצון הקהל לנקמה בסכנין ומתגובות הקהל אם אצילי ישחק

one

בווידאו: 0:1 למכבי חיפה על בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים חוששים מהתנהגות האוהדים נגד בני סכנין ביום ראשון (20:30, ספורט 1), זכר לזריקת החפצים על בוריס קליימן במשחק הקודם בין הקבוצות בדוחא, אך לא פחות מכך, חוששים גם מאווירת סוף העונה במועדון. אחרי האימון אמש אמרו במועדון: "מזל שיש משחקים נגד בני סכנין, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, משחקים שכל השחקנים שבלי חוזים רוצים להוכיח את עצמם, אחרת היינו קורסים. אם לא נתעלה ביום ראשון גם סכנין תחגוג עלינו".

דן איינבינדר דיבר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב ומתוק, וניצחון על סכנין בהחלט ייתן את זה. במשחק הקודם נגדם חווינו פרובוקציות מהכיוון שלהם, לכן אני קורא לאוהדים שלנו לבוא בהמוניהם, לעודד, ולהתעסק אך ורק בדחיפה שלנו כדי שנוכל לחגוג בסיום, ללא פרובוקציות" .

איינבינדר התייחס לאירועים שעברה מכבי ת"א בדוחא ואמר: "אין ספק שמה שאנחנו, ועכשיו גם מכבי תל אביב עוברים אצל סכנין זה לא נורמלי ולא משהו שאנחנו רוצים לראות בכדורגל בישראל. אני חושב שמי שצריך לתת את הדעת על הדברים האלה, יעשה זאת".

בנוגע למימוש האופציה עליו בעונה הבאה אמר הקשר: "העניין שלי נשאר כמו שהיה לפני כן, הכדור בידיים של אלי טביב, האופציה לחוזה לעונה הבאה נמצאת אצלו. אני משתדל לא להתעסק בזה. מה שהוא יחליט זה מה שיקרה. אני לא לחוץ, אני בטוח שאהיה במקום טוב בסוף – מבחינתי בית"ר זה הכי טוב".

עד סוף השבוע יוחלט בבית"ר האם עומר אצילי יהיה בסגל הקבוצה למשחק. בבית"ר רוצים לשדר עסקים כרגיל ומשוכנעים כי לאחר הבוררות השחקן יחזור לסגל הקבוצה, אך מנגד ישנו חשש מתגובות הקהל לאור הגשת הבוררות של השחקן.

עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
חשש מהקהל. אצילי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully