וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "פחות מתרגש מהניצחונות, אלא מהדרך. מגיע לפרנקו קרדיט"

28.4.2016 / 8:28

אחרי הניצחון הגדול על נהריה והבטחת המקום הראשון בליגה, גארד הפועל ירושלים מסתכל קדימה: "אומרים שאנחנו פייבוריטים, אך במשחק אחד הכל יכול לקרות. אנחנו גאים בצוות המקצועי"

one

בווידאו: הפועל ירושלים דורסת את עירוני נהריה

הפועל ירושלים הבטיחה אמש (רביעי) את המקום הראשון בתום בעונה הסדירה בליגת העל לאחר שדילגה בקלילות על עירוני נהריה עם 77:99 בארנה. הירושלמים, שהבטיחו את אירוח הפיינל פור בארנה, השיגו את ניצחונם התשיעי ברציפות וזכו ללא מעט תשואות מהקהל בסיום. המאמן דני פרנקו החמיא לשחקניו בסיום ואמר: "אני גאה בכם על הדרך שהצגנו".

יותם הלפרין ערך סיכום ביניים לעונה של קבוצתו: "זה לא מובן מאליו שסיימנו במקום הראשון. אלו לא דברים שקורים לבד, הכנו את עצמנו למשחקים ואנחנו שמחים שהבטחנו את המקום הראשון שלושה מחזורים לסיום. השגנו ניצחון תשיעי ברציפות , אך אני פחות מתרגש מהניצחונות אלא מהדרך הנכונה שהצגנו לאורך הדרך. בסך הכל אנחנו מודעים לקראת מה אנחנו הולכים".

הלפרין הדגיש: "נמשיך לשחק , זה לא אומר שנוריד הילוך ונגיע פחות מוכנים לשלושת המשחקים הבאים. זו תקופה ארוכה שכולם בריאים ושלמים וזה חשוב. איליי הולמן שדרג אותנו ונותן לנו יתרון משמעותי, היו לנו עליות ומורדות לאורך העונה".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
"לא קיבל מספיק קרדיט". פרנקו/ברני ארדוב

על הדרך לזכייה באליפות אמר הלפרין: "הכל יכול לתרחש בשיטת הזכייה באליפות העונה. אנחנו יכולים לנצח לכל אורך הדרך עד לחצי הגמר את כל המשחקים ואז, במשחק אחד, הכל יכול ללכת הפוך. לכן צריך לדעת להתכונן ולעשות דברים נכון לקראת כל קבוצה. כולם מדברים כאילו אנחנו הקבוצה הפייבוריטית, אבל חשוב שנגיע לקראת משחקי הגמר בצורה טובה ונתקדם לאט. אני חושב שבסיטואציות מסוימות עדיף לקבוע את הקבוצה הטובה בסדרה של הטוב מחמישה משחקים, אך זה לא המצב".

הלפרין החמיא למאמן דני פרנקו ולצוות המקצועי: "לא קלעתי הרבה נקודות או הייתי השחקן המצטיין מול נהריה, אך התעקשתי להגיע למסיבת העיתונאים ולדבר. מגיע לדני פרנקו קרדיט ענק, כמו גם לצוות המקצועי שלנו. לא מזכירים את זה או נותנים לו מספיק קרדיט, אבל בתקופות הרעות כולם ידעו לבקר את דני ראשון. השחקנים גאים במה שהצוות המקצועי עושה, מה שהשחקנים עושים זה רק אקסטרה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully