וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "החכמה זה לתחזק את המשברים, ולשמור את הרעב. גאה בחבר'ה"

27.4.2016 / 20:15

מאמן הפועל ירושלים מרוצה מהבטחת המקום הראשון ויתרון הביתיות בפלייאוף: "הישג שהייתי חותם עליו בתחילת העונה". גפני: "אנחנו טובים יותר מבעונה שעברה. יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ"

one

שביעות רצון גדולה נרשמה הערב (רביעי) בהפועל ירושלים לאחר ניצחונה התשיעי ברציפות בליגה, הפעם על עירוני נהריה, והבטחת המקום הראשון בסיום העונה והביתיות לכל אורך הפלייאוף, כולל בפיינל פור עצמו שבעקבות מיקומה של הקבוצה ייערך בוודאות בארנה בירושלים. נהריה הגיעה עם סגל חסר בשל פציעות והפסידה ללא קרב דווקא לאחר ניצחונות מרשימים על מכבי תל אביב ומכבי חיפה ותמשיך להאבק על מיקומה לקראת הפלייאוף.

בראון מול מנקו/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו אמר בסיום: "אני מאוד גאה בחבר'ה שלי, זו עונה מאוד ארוכה. לסיים אותה ארבעה שבועות לפני הסוף במקום הראשון זה הישג שאתה חותם עליו בתחילת השנה. החכמה זה לתחזק את המשברים, ולשמור את הרעב. לא קל, נהריה עשו הכל ואם הם היו באים בהרכב יותר מלא היה משחק יותר מעניין. היו הרבה דקות שהם לא הגיעו למשחק, הם באו חסרים. היו דקות שלא שיחקנו כמו שצריך. לא ניקח מהמשחק הזה יותר מדי".

טוני גפני, שהצטיין עם 19 נקודות, הוסיף: "אני מרגיש טוב. נכנסנו לעניינים מוקדם היום. ידענו שאנחנו חייבים להמשיך להשתפר. יש לי קבוצה טובה יותר מבעונה שעברה. אנחנו מאוד אוהבים את המקום שאנחנו נמצאים בו כרגע, אבל שום דבר לא יגיע לנו בחינם מה שהשתנה ביחס ללפני כמה חודשים זה שאנחנו קשוחים מאוד, כולם הסתכלו במראה. לפני תשעה מחזורים לא הייתי אומר שאנחנו הקבוצה הכי קשוחה, אבל היום אפשר להגיד את זה. יתרון ביתיות בפלייאוף זה מצוין, כי יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ".

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי: "באנו בהרכב חסר, אני לא רוצה להשתמש בזה כתירוץ אבל היה קשה להתמודד מולם הערב. בתקופה של עשרה ימים לקחנו שני משחקים קשים מאוד מול יריבות כמו מכבי תל אביב ומכבי חיפה. ירושלים נראית בפורמה מצוינת".

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים הביסה 77:99 את עירוני נהריה והבטיחה את המקום הראשון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully