וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפט 2016 ב-NFL ייצא לדרך בלילה בין חמישי לשישי

27.4.2016 / 19:33

הקוורטרבק ג'ארד גוף צפוי להיבחר ראשון על ידי לוס אנג'לס, שביצעה טרייד עם טנסי. גם פילדלפיה, שתיבחר שנייה אחרי טרייד עם קליבלנד, צפויה לקחת קוורטרבק. בסך הכול ייערכו שבעה סיבובים שיכללו 253 בחירות

ג'ארד גוף קוורטרבק CAL. AP
במקום הראשון? גוף/AP

דראפט 2016 של ה-NFL ייצא לדרך מחר בלילה (בין חמישי לשישי, 3:00) בשיקגו, שתארח את האירוע בפעם השנייה ברציפות.

הדראפט יימשך שלושה ימים ויכלול הפעם 253 בחירות. הערב הראשון של הדראפט יכלול את הסיבוב הראשון, בו ייבחרו 31 שחקנים, זאת לאחר שהבחירה של ניו אינגלנד נלקחה ממנה, כחלק מעונשי פרשת "דפלייטגייט".

לראשונה מאז 1993, שתי הבחירות הראשונות של הדראפט הועברו בטרייד, כאשר לוס אנג'לס ראמס, שעבר לעיר המלאכים מסנט לואיס עם סיום העונה שעברה, לקחה את הבחירה של טנסי ותיבחר ראשונה, בעוד פילדלפיה עשתה עסקת ענק משלה עם קליבלנד ותיבחר שנייה. הבחירה השלישית שייכת לסן דייגו והרביעית לדאלאס. את העשירייה הראשונה ינעלו ג'קסונוויל, בולטימור, סן פרנסיסקו, קליבלנד, טמפה ביי והג'איינטס, אלא אם יהיו טריידים של הרגע האחרון. הבחירה ה-31 והאחרונה של הסיבוב הראשון שייכת לאלופה הטרייה דנבר.

בלילה שבין שישי לשבת (2:00 שעון ישראל), ייצא לדרך הסיבוב השני ומיד אחריו ייערך גם הסיבוב השלישי, כאשר בחירות 32 עד 98 יבוצעו על ידי הקבוצות השונות. סיבובים ארבע עד שבע, שיינעלו את הדראפט השנה, ייערכו ביום שבת, החל מ-19:00 שעון ישראל. בסיבוב הראשון מקבלת כל קבוצה עשר דקות לבצע את הבחירה שלה, בסיבוב השני יש לה שבע דקות, בשלישי עד השישי יש חמש דקות על השעון ובסיבוב השביעי והאחרון, ארבע דקות לכל בחירה.

כמובן שכמו לפני כל דראפט, כולם עסוקים ב"מוקים", רשימות המרכיבות את סדר הבחירות האפשרי, בהתאם לצרכים של כל קבוצה. מי שצפוי לרדת ראשון מהלוח ולהצטרף ללוס אנג'לס הוא הקוורטרבק ג'ארד גוף, ששיחק במכללת CAL. גם פילדלפיה תיקח קוורטרבק ככל הנראה, את קרסון וונץ מנורת' דקוטה סטייט. לאחר מכן, העסק כבר יהיה יותר פתוח, כאשר השמות הבולטים הם לרמי טנסיל (תאקל התקפי, מיסיסיפי), מיילס ג'ק (ליינבקר, UCLA), אזיקייל אליוט (רץ אחורי, אוהיו סטייט) וג'ואי בוסה (אנד הגנתי, אוהיו סטייט).

  • עוד באותו נושא:
  • NFL 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully