וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם טבק רוצה סיכוי להמשיך במכבי תל אביב, הוא חייב לזכות באליפות"

27.4.2016 / 7:21

לאור ה-84:92 הדחוק על מכבי קרית גת, במכבי תל אביב מודאגים מאוד מהיכולת וכבר שוקלים אופציות בשוק המאמנים לעונה הבאה: "טבק יודע שלא בטוח שימשיך". מקל: "חשוב שנגיע רעבים לפלייאוף"

one

בווידאו: 84:92 למכבי תל אביב על עירוני קרית גת

במכבי תל אביב היו אמש (שלישי) בלחץ גדול אחרי ההפסד בשבוע שעבר לעירוני נהריה, אך לאחר רבע רביעי מלחיץ, הצהובים נשמו לרווחה אחרי שהשיגו 84:92 על מכבי קרית גת ותוך כדי, גם קיבלו הצגה מגל מקל. בתוך כל, סקאוט של דנבר נאגטס הגיע אמש למשחק כדי לצפות בדראגן בנדר.

למרות העובדה שטרבור אמבקווה שב לשחק, בקבוצה ממשיכים להביע דאגה מהסגל החסר ומהיכולת הרעה של הקבוצה לקראת הישורת האחרונה של העונה. בגזרת המאמן, בשיחות פנימיות בהנהלה כבר משוחחים על האפשרויות הקיימות בשוק, אך עדיין יש חילוקי דעות לגבי דרכי הפעולה. על פי גורם המעורה בפרטים, למרות שבתקשורת המאמן הנוכחי ז'אן טבק לא מעוניין להתייחס למעמדו, הוא מודע היטב שמקומו בעונה הבאה אינו מובטח: "טבק יודע שלא בטוח שהוא ימשיך, למרות שבמכבי לא אמרו לו כלום. אבל הוא גם יודע שאם הוא רוצה סיכוי להמשיך בקבוצה, הוא חייב לזכות באליפות", אמר הגורם.

גל מקל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התעלה, אך לא סחף את חבריו. מקל/ברני ארדוב

בחזרה למשחק, מי שבלט בשורות הצהובים הוא גל מקל, שחילק 16 אסיסטים וקבע שיא עונתי. מקל סיכם את המשחק: "מבחינתי הדברים הכי חשובים עבורנו עד לפלייאוף זה קודם כל להיות בריאים. מדובר במרכיב מאוד חשוב אצלנו, בטח כשפניני, רנדל ודווין סמית' בחוץ. כשקבוצות מגיעות לשלב כזה של העונה חשוב להיות רעבים. אחרי חודשיים של משחק אחד בשבוע חשוב לי שנגיע לפלייאוף עם רעב".

"יש לנו בקבוצה הרבה דברים טובים וכמו בכל קבוצה ישנם גם חסרונות. צריך לשפר אותם ולהגיע לישורת האחרונה כמו שצריך. לא היינו חכמים מספיק לשמור על היתרון וחבל, אבל זה חלק ממשחק הכדורסל. גם בנהריה יכולנו לגמור את המשחק בשלב מוקדם ולא עשינו את זה. יש לזה הרבה מרכיבים אנחנו חייבים להישאר מפוקסים כל הזמן ועל זה נצטרך לעבוד. אני מניח שככל שמתקרבים לפלייאוף ויש תואר על השולחן שחקנים מתחדדים יותר אבל נצטרך להקדיש לזה יותר מחשבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully