וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבק: "במשחקים כאלה שאנחנו משחקים על כלום אנחנו לא מאה אחוז"

26.4.2016 / 21:29

מכבי תל אביב חוגגת ניצחון שישי בשבעה משחקים, הפעם על מכבי קרית גת, מאמנה מחכה לפלייאוף. גל מקל קבע שיא אסיסטים עונתי בטוח שהקבוצה מסוגלת ליותר: "לא ממצים את הפוטנציאל שלנו "

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב מרוצה לאחר ניצחונה הערב (שלישי) על מכבי קרית גת, שהיה השישי שלה בשבעת המשחקים האחרונים. גל מקל חילק 16 אסיסטים וקבע שיא עונתי. הוא אף היה רחוק אסיסט אחד בלבד מהשוואת שיא כל הזמן בליגה. נקודות אור נוספות עבור הצהובים מהמשחק הם טרבור אמבקווה, שחזר לשחק לראשונה אחרי פציעה שהשביתה אותו במשך חודש וחצי וסיים עם 17 נקודות ודגן יבזורי שהפציץ ארבע שלשות בדרך ל-16 משלו.

"הדבר החיובי זה שניצחנו את המשחק", אמר מאמן מכבי תל אביב ז'אן טבק, "אמנם היריבה מהמקום האחרון אך היא נלחמת על חייה. לא פתחנו טוב את המשחק ואת הרבע השלישי. הפתיחה יותר מאכזבת כי ידענו מה אנחנו רוצים לעשות ולא הוצאנו לפועל וזה הדבר שהכי מאכזב אותי. אני לא יודע למה יש שוני כל כך גדול בין הרבעים שלנו אך ברור שזה עניין של אנרגיות ושל הגנה. במשחקים כאלה שאנחנו משחקים על כלום ובעיקר מתכוננים לפלייאוף אנחנו לא מאה אחוז מבחינה מנטאלית".

"אני מנסה להסתכל על בעיית הפצועים בצורה אופטימית כרגע", הוסיף, "אלה לא פציעות קשות ואנחנו מצפים מכל השחקנים הפצועים לחזור מהר. כרגע אנחנו יכולים לתת מנוחה אבל אני מקווה שכשנצטרך אותם הם יוכלו לקחת חלק במשחקים החשובים. אני רוצה את כולם לא רק בריאים פיזית אלא גם מבחינה מנטאלית מוכנים להילחם בפלייאוף".

גל מקל/ברני ארדוב

שחקן הקבוצה יוגב אוחיון אמר לאחר המשחק: "עשינו עבודה טובה מבחינת אנרגיה ומשחק קבוצתי. דגן נתן משחק אדיר ויחד עם כולם הבאנו את האנרגיות. יש סגל רחב שמחפה על חסרונם של שחקנים אחרים".

גל מקל: "הדבר הכי חשוב מבחינתנו הוא שנהיה בריאים. אנחנו עדיין לא ממצים את הפוטנציאל שלנו אבל אנחנו עובדים קשה כדי לחזור. רוצים מאוד להיות בריאים לקראת הפלייאוף".

מאמן מכבי קרית גת נתי כהן: "היינו רוב המשחק בעניינים אבל היו מספר דקות שהיינו רכים קצת. מכבי התנפלו, קלעו ברצף וזה נתן להם את הביטחון אבל בדקות האלה הם ברחו. חזרנו אבל היה חסר לנו שחקן שיתרומם או מהלך או שניים טובים יותר ואולי היינו מצליחים לגנוב את זה, אבל לא הצלחנו. חוץ מהרבע השני דווקא שמרנו טוב יותר ממה שאנחנו בדרך כלל שומרים, אני מקווה שנצליח לעשות את זה טוב יותר במשחקים שנותרו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully