וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיראז' נסאר הושעה מפעילות, גוטמן לשחקנים: "תגידו תודה שאתם נמצאים כאן"

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את ההתנהלות של שחקניו בימים האחרונים והחליט להשעות את הקשר לאחר שתיקל בחריפות את חמזה באימון. לשחקנים אמר: "מי שרוצה להיות חלק מהמועדון הזה, חייב להתנהג בהתאם"

one

לא שקט בהפועל תל אביב. המאמן אלי גוטמן, שלא אהב את התנהלותם של השחקנים בימים האחרונים, החליט לפעול בנושא. כצעד ראשון, הקשר סיראז' נסאר הושעה מפעילות לאחר שתיקל בצורה לא ספורטיבית את בארי חמזה באימון. הקשר סולק מהאימון ויעמוד בפני ועדת משמעת פנימית. הוא עלול לספוג קנס.

לאחר מכן, גוטמן כינס את השחקנים על הדשא ונזף בהם: "הפועל תל אביב זה מועדון ענק. כל אחד מכם צריך להגיד תודה שהוא נמצא כאן בכל בוקר. הקבוצה לא נמצאת בצמרת אבל בכדורגל הכול משתנה. המועדון הזה יחזור לימיו הגדולים במהרה, ומי שרוצה להיות חלק מזה חייב להתנהג בהתאם".

הפועל תל אביב תפגוש בשבת את הפועל חיפה למשחק שאם תנצח בו, תבטיח סופית את מקומה בליגת העל. גוטמן לא צפוי לערוך שינויים דרמטיים בהרכב, אך מתלבט בכמה עמדות. הנהלת המועדון העבירה את המשכורות למחלקת הנוער. עובדי המחלקה הם הראשונים לקבל את משכורת מרץ שהתעכבה למעלה משבועיים. במועדון הביטחו כי עד סוף השבוע השחקנים ויתר העובדים יקבלו את משכורתם האחרונה.

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
משליט סדר. גוטמן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully