וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים: "סוארס וראדי נשכו שפתיים". דוידזאדה: "תהיה מלחמה בבלומפילד"

26.4.2016 / 9:23

לאחר הגדלת הפער בפסגה, שחקנים העידו: השניים עברו תקופה קשה, וזקפו את הניצחון לשינוי השיטה של בכר. הובאן מתעקש על שדרוג: קיבלתי הצעות מטורקיה וערב הסעודית

one

בהפועל באר שבע קיוו למעידה של מכבי תל אביב במשחק אמש בדוחה. בסיום המשחק בסכנין צפו חלק מהשחקנים באוטובוס, ובסיומו נשמעו קריאות שמחה וגם תגובות קשות לגבי האירועים האלימים שם. במרחק של שלוש נקודות, עם יחס שערים עדיף ליריבה, בבאר שבע ייאלצו להמתין לסיומו של אחד ממשחקי העונה הגדולים בשנים האחרונות כדי לדעת האם שלושה מחזורים לסיום היא תוביל את הטבלה. לאורך כל השבוע אמרו השחקנים כי בכר, שהפעם זכה למחמאות על ניהול המשחק שלו, חייב לחזור לשיטה שכוללת שחקן הגנתי נוסף במרכז השדה. אתמול מהראן ראדי גמל לו עם הראשון והובאן ששיחק לצדו בישל צמד - הבישול הראשון של שחקן נבחרת רומניה העונה. בינתיים, המשא ומתן עם הובאן נמשך. מתברר כי המגעים על שרטון לאחר שהקשר הבהיר למועדון שהוא מחזיק בהצעות מטורקיה וערב הסעודית. "הוא יכל לקבל שם סכומים מטורפים, אבל החליט לוותר", סיפר גורם במועדון אמש.

"ידענו שהשיטה הזאת תעבוד. למען האמת, זה הקל על כולנו", אמר אתמול אחד השחקנים והוסיף: "זה בטח לא קל לחלק מהשחקנים. אבל כקבוצה, זה מה שמתאים לנו. עדיף שבכר הבין את זה עכשיו, כשאנחנו חזק בתמונה". מלבד ראדי גם ויליאם סוארס זכה למחמאות. "מהראן וויליאם עברו תקופה קשה, אבל שניהם ישבו בצד ושתקו, נשכו שפתיים. זה שיחק לטובתנו", סיפר אחד השחקנים אתמול. מאור בוזגלו ואליניב ברדה סופסלו אתמול וכעת צפוי לבכר כאב ראש גדול לקראת משחק העונה, כשהאחרון כבר הוכיח בעבר שהוא אוהב לכבוש מול הטוענת השנייה לכתר. ההערכה היא שבכר יפתח בכל מקרה במערך זהה. חלק מהשחקנים הגיבו בצורה קשה לאירועים האלימים בדוחה ואמרו: "מה שקורה שם לא צריך לעניין אותנו, אבל אין ספק שאם ראיקוביץ' יורחק זה מהווה יתרון עבורנו".

שחקני הפועל באר שבע עם אחד מאנשי המנהלה. ברני ארדוב
"רצינו בעיקר להחזיר לאוהדים"/ברני ארדוב

"רצינו בעיקר להחזיר לאוהדים, באו 13 אלף שיצאו מחיפה מאוכזבים ומושפלים", אמר אופיר דוידזאדה. "ברור שזה משחק עונה, אבל נבוא מאוד מוכנים כמו שבאנו בפעם שעברה והצוות המקצועי יכין אותנו ונעשה את זה על הצד הטוב ביותר. מה שבטוח, תהיה מלחמה. הוכחנו שאנחנו יודעים לעשות סוויץ', שאנחנו קבוצה עם כוח מנטלי". על שינוי השיטה והמערך, שגרר ביקורת על המאמן: "גם כששיחקנו עם שלושה בלמים היינו טובים במהלך העונה וניצחנו. יש משחקים שבהם אנחנו מאוד מתקשים ולא ביצענו את ההוראות של המאמן. ברגע שאנחנו באים חדורי מטרה אין קבוצה שיכולה לנצח".
"אנחנו תלויים בעצמנו, אבל כמה שזה קרוב ככה זה רחוק", סיכם דוידזאדה. "יש עוד כמה משחקים. מי שפייבוריטית? זה יהיה משחק מאוד שקול בין שתי קבוצות במומנטום טוב. הטובה תנצח".

ברק בכר העיד אתמול כי באסיפה המסכמת לפני המשחק אמר לשחקנים כי הם צריכים לשחק בשביל הקהל. "אמרתי להם: יש לנו חוב קטן עבור 13 אלף אוהדים שהלכו כואבים הביתה", סיפר המאמן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully