וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "ראיקוביץ' דחף אותי על הדשא, המאמן שלהם התגרה"

26.4.2016 / 0:08

מאמן בני סכנין נתן את גרסתו למהומה: "מאמן הכושר של מכבי ת"א אמר לי משהו שלא הבנתי וקיימתי איתו שיחה, אוהדי מכבי קיללו אותי כל המשחק". עוסמאן הכחיש שקילל את בוס: "לא היה ולא נברא"

one

מהומה גדולה מאוד התרחשה בסיום המשחק הערב (שני) בין בני סכנין למכבי תל אביב, שהסתיים ב-0:0. מיד עם שריקת הסיום התפתחה על כר הדשא קטטה בין השחקנים והמאמנים משתי הקבוצות, כשיוסי אבוקסיס מופל אל הדשא ומתפתחת מהומה גדולה. הפיזיותרפיסט של סכנין, חמודי חיעאדרי, שנראה בקטעי הווידאו מנסה לפגוע בראיקוביץ', אמר בהתייחסות ראשונה לוואלה ספורט: "אחרי שהמשחק הסתיים, השוער שלהם בא לפגוע במאמן שלנו. מה יש לשוער להגיע בכלל למאמן? אני לא ניסיתי לתקוף אותו".

בווידאו: המהומה הגדולה בסיום המשחק בדוחא

לפני המהומה: בני סכנין ומכבי תל אביב נפרדו ב-0:0

מהומה בסיום/יוסי ציפקיס

יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס אמר בתכנית "יציע העיתונות" לאחר המשחק: "המשחק התחיל ספורטיבי והסתיים ספורטיבי והיה כדורגל יפה, הקהל של מכבי תל אביב עודד וגם שלנו עודד. פתאום אחרי המשחק בא יוסי אבוקסיס ללחוץ ידיים, ואז מישהו קילל אותו והשוער קילל אותו. אני שומע כאילו לא צריך לארח בדוחא. בא שחקן ממכבי תל אביב ודחף את המאמן. אנחנו ביום חמישי הפסדנו במשחק ושתקנו ומכבי תל אביב הפסידה וזה ככה. כשבוריס קליימן התגרה בקהל שלנו וזרקו עליו דברים, אף אחד לא דיבר על זה שהוא התגרה אלא רק על הקהל שלנו".

על העבודה של המשטרה, אמר אבו יונס: "אנחנו משלמים כל כך הרבה כסף למשטרה וכשאנחנו צריכים אותה, זה מה שקורה. לא היה בלגאן עם אוהדים ותראו לי אוהד אחד שהתפרע. מכבי תל אביב באה בלחץ וקשה להם לעכל את זה שנגמר תיקו, אז הם מנסים להסיט את זה לכיוונים אחרים. הם אומרים שהם הרגישו כמו ברמאללה. אני לא ישבתי על הספסל ולא ראיתי את כל מה שקרה. חבל שזה קרה, זה לא מתאים, אנחנו רוצים להתעסק רק בכדורגל. הפסדנו ביום חמישי והתעסקנו רק בכדורגל".

דור פרץ מול פיראס מוגרבי/יוסי ציפקיס

יוסי אבוקסיס התייחס לאחר המשחק למהומה ואמר: "המאמן כושר של מכבי תל אביב בא לכיוון שלי ואמר לי משהו שלא הבנתי. עמדתי לידו וקיימתי איתו שיחה והשוער שלהם בא ודחף אותי על הרצפה. השוער שלהם דחף אותי וזהו. אוהדי מכבי קיללו אותי לאורך כל המשחק, אז מחאתי להם כפיים בסיום. לא התגריתי בספסל שלהם. מי שהתגרה זה המאמן שלהם, שקילל אותי אחרי שביקשתי צהוב לטיבי שגם קיבל אותו".

"כנראה שהם עצבניים מהתוצאה, כמו שאנחנו היינו עצבניים מהתוצאה בחצי גמר הגביע. אני לא אשם בזה שהשוער שלהם בא לדחוף אותי. הם היו עצבניים ומתוסכלים, אני הייתי יותר מתוסכל ביום חמישי. אנחנו שמחים שעשינו נקודה מול קבוצה של 150 מיליון שקל, שאנחנו עם תקציב עשירית מהם. אנחנו משחקים רק בשביל עצמנו וידענו שיהיה קשה להשיג נקודה. אנחנו מרוצים מהנקודה ונמשיך הלאה".

אבוקסיס המשיך: "היו אמוציות מכל מה שקרה ביום חמישי, יכול להיות שזה השפיע, אבל יש לנו על מה לשחק. כשאתה משחק מול קבוצה עם כל כך הרבה שחקנים ומצליח לשמור אותה על אפס שערים זה משמח. מה שהיה ביום חמישי נגמר, מה שהיה היום נגמר, אנחנו מסתכלים קדימה. הצלחנו לא לספוג וזה חשוב מאוד. בפלייאוף העליון ספגנו במשחקים האחרונים. אמנם כבשנו הרבה שערים, אבל גם ספגנו. אני שמח שהשגנו נקודה".

עלי עוסמאן אמר: "אני רוצה להתחיל ולהודות לקהל הנפלא שיש לנו, הם תומכים בנו לאורך כל התקופה האחרונה. אם זה על חצי הגמר והאווירה הנהדרת שהייתה שם ואם זה היום כשהם מילאו את כל האצטדיון. לנו יש מטרה לסיים במקום הרביעי ועשינו צעד נוסף לעבר המקום הרביעי. אני מקווה שנשחק באירופה בשנה הבאה. לא רצינו לקלקל למכבי או להרוס לבאר שבע, אנחנו מתמקדים רק בקבוצה שלנו, אנחנו רוצים לשחק באירופה בעונה הבאה. לקחנו נקודה שתעזור לנו בהמשך הדרך. אני מקווה שנצבור עוד נקודות עד תום העונה".

על העימות שלו במחצית עם פטר בוס: "לא היה ולא נברא מה שהיה בינינו, איך שהתחילה המחצית השנייה דיברתי עם בוס ולחצנו יד אחד לשני. זה מאחוריי, אני לא מתעסק בזה. יש לנו קבוצה טובה, פספסנו ניצחון וזה הדבר היחיד שיש לי להגיד".

בסכנין הגיבו בגיחוך לטענות שאבידור דחף את אבוקסיס. "אבידור רץ לאזור כשראה שראיקוביץ' רץ לעבר אבוקסיס, "אמר גורם במועדון "רואים בבירור שהשוער שלהם הפיל את יוסי. זה גועל נפש. אבידור אפילו אחר כך לקח את יוסי מהמקום כדי שהרוחות לא ימשיכו להתלהט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully