וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "שיחקנו אגרסיבי וחזק, נצטרך לשחק כך גם במשחק העונה"

25.4.2016 / 21:59

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מהיכולת של השחקנים שלו אחרי ה-1:4 מול הפועל רעננה. מאור מליקסון, שהיה מצוין, הוסיף: "עשינו ניצחון חשוב במשחק חוץ קשה מאוד". סילבס: "מאוכזב מאוד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אנחת רווחה משמעותית נשמעה הערב (שני) אצל הפועל באר שבע. האדומים, שביום רביעי הפסידו 3:1 למכבי חיפה בחצי גמר הגביע, חזרו לליגת העל ורשמו 1:4 גדול בחוץ מול הפועל רעננה. הקבוצה של ברק בכר תגיע למשחק העונה מול מכבי תל אביב במחזור הקרוב מהמקום הראשון.

שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר התייחס למותה של בתו של סתיו אלימלך ואמר: "ימים לא קלים, סתיו הוא חלק מאיתנו, אנחנו שולחים תנחומים למשפחה. שיידעו רק בשורות טובות, זה לא קל, אבל צריך להמשיך הלאה". על הניצחון אמר: "בלי קשר למשחק העונה, היינו חייבים לנצח היום. אנחנו יודעים שאין דרך חזרה ממשחקים בליגה עכשיו. לא עשינו את זה בגביע והיום באנו אגרסיביים מאוד. אנחנו יודעים שיש לנו יתרון בכדורגל, אבל אם אנחנו לא באים אגרסיביים אז אין לנו יתרון. יכול להיות שקצת הגזמתי, אבל הייתי במשחק ואולי השחקנים שלי לקחו ממני התלהבות ואגרסיביות".

בכר המשיך ואמר: "הקבוצה הכי טובה בארץ היא זו שתסיים במקום הראשון בסוף מאי. כרגע אנחנו במקום הראשון ואנחנו תלויים רק בעצמנו וזה הכי חשוב. אנחנו נצטרך להביא את היכולת הזו גם למשחק הבא. יש לוקסוס גדול אם ברדה ובוזגלו יושבים על הספסל. יש לנו הזדמנות לעשות דבר ענק פה והשחקנים מקבלים את זה כמו שצריך, כולם מוכוונים למטרה הזו וזה מה שחשוב".

מאור מליקסון, שהיה מצוין, הוסיף: "הייתה לנו ריצה מטורפת בטרנר, עשינו שם תוצאות טובות וקבוצות פחדו לבוא אלינו. אנחנו צריכים כמובן גם לנצח בחוץ כדי לעמוד במטרות שלנו. אני לא אוהב את המונח משחק עונה, ברור שזה משחק חשוב מאוד, אבל אנחנו מנסים לא להתייחס לקבוצות היריבות, אלא להסתכל רק על עצמנו. עשינו ניצחון קשה במגרש קשה ואנחנו מרוצים. כוכבים זה בשביל התקשורת, יש לנו אימונים במהירות גבוהה ובקצב טוב וברק בכר בוחר את מי שהוא חושב שיהיה לו הכי טוב".

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס אמר בסיום: "היום הפערים בין הקבוצות באו לידי ביטוי, במיוחד בתוצאה. לבאר שבע יש שחקנים שיודעים להכריע את המשחק ולא צריכים הרבה מצבים. המשחק ברח לנו מוקדם מאוד, אנחנו באים למשחקים בשביל לנצח וזה אולי הרפתקני מדי והיום הפערים באו לידי ביטוי. נכון שהתוצאות האחרונות שלנו לא מספיק טובות, אבל באנו לפלייאוף בידיעה שאנחנו צריכים להרים את רמת המשחק שלנו ולהשתפר. יש לנו פריבילגיה לעלות לשחק כדורגל ולהתקדם. אנחנו עושים הכול, אבל הפערים באו לידי ביטוי היום. אני מאוכזב מאוד מהתוצאה ומההופעה שלנו היום. זה ההבדל בין הקבוצות, לא סתם יש פער גדול בין הקבוצות בטבלה. הם מענישים על כל טעות והם נחושים ואיכותיים בחלק הקדמי. השער הראשון היה מריקושט, אחד אחר היה ממשקוף שהכדור נפל. הפערים באו לידי ביטוי בערך מהדקה ה-30 כשהם עשו 0:2. שום דבר לא מצדיק הפסד כזה ונעשה הכול כדי שזה לא יחזור על עצמו".

מאור בוזגלו חוגג את הניצחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully