וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ יערוך חידון לשחקנים: "במקום שקט זה עושה אי שקט"

25.4.2016 / 11:00

בעלי הקבוצה ימשיך בפעולות שלו לגיבוש, כפי שעשה בעונה שעברה, והשחקנים חלוקים בדעותיהם. חלקם זועמים: "במצב כזה אנחנו צריכים גם את השקט", שחקן אחר הגן: "זה עזר בעונה שעברה"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל חיפה על מכבי נתניה

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ הודיע אתמול (ראשון) לשחקנים שביום רביעי הקרוב תיערך ארוחה לכל הקבוצה אחרי האימון ואז ייערך סוג של חידון, כאשר כל שחקן התבקש להכין מראש סרט וספר אהוב עליהם וכן מאמן וקבוצה בעולם האהודה עליהם. המאורע הוא חלק מהפעולות של כץ מאז הגיע שלתפיסתו מגבשות את הקבוצה וגורמות לשחקנים לצאת מהשגרה, אלא שכעת מתברר שחלק גדול של שחקנים לא אוהבים את ריבוי הפעילויות הללו וטוענים שזה עושה אפקט הפוך.

"אנחנו במצב קשה ויפה שרוצים לגבש אותנו, אבל עושים יום אחד כזה או שלוקחים את הקבוצה לגיבוש שכולל אימונים", טען שחקן בקבוצה, "ובטח לא משאירים אותנו כל יומיים אחרי אימון לפעילות לא קשורה. במצב הזה כמו שלנו אנחנו צריכים גם שקט". שחקן אחר המשיך את הקו ואמר "יואב עושה את זה מכוונה טובה והוא מנסה לייצר שקט אבל בפועל במקום שקט זה עושה אי שקט. דיברתי עם הרבה שחקנים שפשוט התעייפו מהעניין הזה. הוא רוצה להרגיע את עצמו ואת המערכת אבל לדעתי הפעם זה בא על חשבון השחקנים".

למרות הדברים הללו אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה דווקא יצא להגנת כץ והפעולות הללו: "לא יודע מי לא אוהב את הדברים אבל הוא טועה", אמר אותו שחקן, "בקבוצות אחרות הבעלים מלחיץ במצבים הללו וכאן הוא עושה פעילויות כדי להראות שהכל בסדר מבחינתו. בשנה שעברה זה עזר ונשארנו בליגה".

כזכור, בשנה שעברה היו צריכים השחקנים לכתוב על פתקים איך יישארו בליגה וכץ הודיע שיפתח אותם רק אחרי שהקבוצה תישאר. עוד ערך כץ מסיבה לשחקנים ואוהדים למרות המצב הקשה של הקבוצה בטבלה, כשבסופו של דבר הקבוצה אכן נשארה בליגה.

תגובת הפועל חיפה לעניין תובא לכשתתקבל.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. ניב אהרונסון
בעונה שעברה זה עבד. כץ/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully