וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלירן עטר סובל מקרע חלקי בקרסול וייעדר כ-10 ימים

25.4.2016 / 21:17

החלוץ יחמיץ את המשחק מול רעננה ונמצא בספק לסכנין. טואטחה דיבר על עתידו ("כמעט יודע היכן אשחק בעונה הבאה") והאוהדים ("90 אחוז תומכים, בתקשורת מגזימים"). רוני לוי ידרוש רכש

one

מכבי חיפה הודיעה הערב (שני) כי אלירן עטר ייעדר כ-10 ימים בעקבות קרע חלקי ברצועות הקרסול. החלוץ שנפצע והוחלף אמש בדקה ה-76 בניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים, יחמיץ את המשחק הביתי הקרוב מול הפועל רעננה ונמצא בספק למחזור שלאחר מכן, בו תתארח מכבי חיפה אצל בני סכנין

עד לפני שבועיים במכבי חיפה כמעט הרימו ידיים בכל מה שקשור לכרטיס לאירופה. אבל אז הגיע הניצחון על באר שבע וההעפלה לרבע הגמר ואתמול, לפחות באופן זמני, הקבוצה של רוני לוי גם חזרה למקום הרביעי. בחיפה תלו את היכולת של חלק מהשחקנים בעובדה שנוצר עומס מסוים בעקבות משחק הגביע. זו הסיבה, למשל, שיוסי בניון לא פתח אתמול בהרכב. כפי שפרסמנו, רוני לוי צפוי להמשיך בקבוצה בעונה הבאה ושיחות החלו בעניין, כשבקרוב תתקיים הפגישה עם יעקב שחר שלא נכח אתמול באצטדיון. בחיפה החליטו להעביר את הכדור ללוי, שרוצה להבטיח כי הקבוצה תתחזק בצורה משמעותית בעונה הבאה. בחיפה מתכננים מהפך בנוגע לסגל החלוצים, כשכל הישראלים (כולל המושאלים), פרט לאלירן עטר אותו מעוניינים להשאיר בקבוצה, יעזבו. המטרה היא לצרף שחקנים בכירים בתקציב שהתפנה ולצרף מגן ימני נוסף, בלם, קשר זר למרכז השדה ושחקן התקפה (מזרחי, עאבד ורוקאביציה עדיין ברשימות).

חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ציפה להיות החילוף השלישי. חן עזרא/אדריאן הרבשטיין

שחקנים סיפרו כי חן עזרא זעם על יחס אליו. הקשר ציפה להיות החילוף השלישי של לוי במשחק, אבל הוא שוב לא שותף והוא ממתין שהעונה תסתיים כדי לעבור לקבוצה אחרת. בסביבתו סיפרו שהפועל תל אביב והפועל באר שבע מעוניינות בשחקן. בניגוד לעזרא, טאלב טואטחה חש לאחרונה יחס אחר מהקהל ומהמועדון. המגן, אגב, סובל מדלקת בברך אבל אמור להיות כשיר להמשך הדרך. "עברנו שבוע קשה, היו לנו ארבעה משחקים מול המובילות, לקחנו חמש נקודות מתוך תשע בליגה ועברנו שלב בגביע. כל הקבוצה שיחקה מצוין, עמדה טקטית כמו שרוני רצה והשגנו את המטרות שלנו, לפחות באופן זמני", אמר טואטחה. "מה השתנה בי? הייתה לי שיחה עם רוני, דיברנו ואחרי השיחה החלטתי, התעכבנו על נושא מסוים ויצאתי משם לדרך חדשה. יצאתי משם עם הרבה מוטיבציה. תמיד הייתי שמח, סתם מגזימים התקשורת. אני מאוכזב מהעונה שלנו, הציפיות שלי היו יותר גבוהות. מאכזב שאנחנו לא במקומות שאנחנו רוצים להיות. לכן, כשמנצחים אני לא מסתובב עם האף למעלה".

טואטחה נמצא במעקב של מוסקרון ובנפיקה, כשגם קבוצות אחרות, בניהם מכבי תל אביב וקבוצות אחרות מאירופה, נמצאות בתמונה. בסביבתו של השחקן טוענים כי הוא עדיין לא סגר בקבוצה אחרת ונראה כי מיד לאחר סיום העונה יואץ המשא ומתן בעניינו, כדי שלא ליצור מצב בו המעבר יתעכב כמו בעונה שעברה. "אני חושב שאירופה ותואר, אם נביא גביע בחזרה לחיפה אחרי 18 שנה, ייחשב להצלחה. האוהדים כאן מזמן לא חגגו. נקווה שנעשה את זה בגמר", המשיך טואטחה. "הקבוצתיות וה'ביחד' של הקבוצה בארבעת המשחקים האחרונים בלט. בגלל זה השגנו תוצאות יפות, נקווה שנמשיך ככה עד תום העונה. מה יהיה בעונה הבאה? כשתסתיים העונה, תדעו. אם אני יודע היכן אשחק? כמעט. יש לי כאן חוזה לשנתיים. אני מקבל המון הודעות תמיכה מ-90 אחוז מהאוהדים, בתקשורת מדגישים את העשרה אחוז שמקללים".

חיפה תזמן בקרוב את אוראל דגני לפגישה אישית ותציע לו להאריך את החוזה. המגן יצטרך להחליט האם הוא מנסה לעבור בכל מחיר לאירופה, או נשאר בקבוצה. השער של לודוביק אוברניאק מסמל שיפור מסוים אצל השחקן בתקופה האחרונה, אם כי הדבר עדיין לא מבטיח את הישארותו בקבוצה בעונה הבאה.

שחקן נוסף שיישאר בסגל הוא דקל קינן. כפי שפרסמנו, חוזהו של קינן התחדש באופן אוטומטי לאחר משחק ליגה מול מכבי פתח תקוה העונה, לאחר שצבר 18 משחקים במדי חיפה העונה. קינן מתכוון להישאר, כשבמועדון בונים גם על עאיד חבשי.

* מכבי חיפה (טרום א') והפועל תל אביב (נערים ג') זכו בגביע המדינה. חיפה ניצחה 1:10 את מכבי תל אביב והפועל ניצחה 1:2 את מכבי חיפה. בתוצאות הגרלת חצי גמר גביע המדינה לנוער נקבע כי: הפועל חיפה רובי תפגוש את המנצחת במשחק בין הפועל באר שבע להפועל תל אביב. חצי הגמר השני יפגיש את הפועל פתח תקוה למכבי חיפה. משחקי חצי הגמר יתקיימו ב-03.05 בשעות 16:15 ו-18:45 באצטדיון רמת גן.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully