וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפנייה מהאיגוד: הפועל ירושלים מתכוונת לשחק ביורוקאפ

25.4.2016 / 8:23

האדומים, שחתמו על חוזה לשלוש שנים ביורוקאפ, רוצים לעמוד בהתחייבות כלפי המפעל של יול"ב למרות הסכסוך עם פיב"א, אליה מסונף איגוד הכדורסל. ליאור אליהו בספק גדול למשחק מול נהריה

one

הפועל ירושלים ממשיכה במומנטום החיובי שלה, אחרי שהשיגה אמש (ראשון) ניצחון ליגה שמיני ברציפות, עם ניצחון 81:96 על הפועל אילת. ג'וש דאנקן הציג משחק טוב וסיים עם 21 נקודות ו-6 ריבאונדים. ג'וש דאנקן סיכם: "היה כאן מאמץ קבוצתי של כל הקבוצה וזה מה שהעניק לנו את הניצחון. יש המון כישרון בקבוצה הזאת, וכשזה בא לידי ביטוי קשה מאוד לעצור אותנו כקבוצה. באופן אישי אני מנסה להיכנס למגרש ולשחקן עם ביטחון, כפי שאני תמיד נוהג לשחק. החבר'ה מצאו אותי על המגרש והזינו אותי בכדורים. כך גם כולם נכנסו לקצב המשחק".

ליאור אליהו נפצע אמש במהלך המשחק, המאמן דני פרנקו אמר על כך: "זה לא נראה משהו רציני. ליאור ינוח קצת", אך השחקן סובל מכאבים והוא בספק גדול למשחק מול עירוני נהריה ביום חמישי.

בירושלים לא רוצים להגיב למאבק של פיב"א ולמכתב שקיבלו איגוד הכדורסל. במכתב הובהר לאדומים כי אם ישחקו במסגרת היורוקאפ, אליו התחייבו לשלוש שנים, הם יפרו את ההתחייבות של האיגוד הכדורסל מול פיב"א. בירושלים מתכוונים לשחק בכל זאת ביורוקאפ בשלוש השנים הקרובות.

סייע בהכנת הידיעה : אוהד שוירמן

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
לא רציני? אליהו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully