וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "כל פתרון שלא ישאיר את אצילי יוציא אותנו קטנים"

25.4.2016 / 6:50

הקשר חזר לשחק אחרי חודשיים ובמועדון מעודדים: "צריך להעלות את ההצעה ולגרום לו להישאר". קלטינס בספק לסכנין, ביקורת על השיבוץ של כהן כמגן, רוקאביציה לשחקנים: "סגרו אותי כבר בכל הקבוצות"

one

בבית"ר ירושלים יצאו מאוכזבים מהפסד 1:0 אמש (ראשון) למכבי חיפה, אך שאבו עידוד מהיכולת ומהעובדה כי הקבוצה הפגינה עליונות ברוב שלבי המשחק. חסוס רואדה, שהורחק, היה עצבני בירידה לחדר ההלבשה ואמר לכולם: "שחקן תופס אותי, אני הודף אותו ומקבל אדום, לא ראיתי דבר כזה".

עומר אצילי שוב היה הנושא המעניין ביותר סביב הקבוצה. הקשר נכנס לשחק בדקה ה-72 לאחר חודשיים ללא דקות משחק. "עומר החזיק את הקבוצה עד ששכטר הגיע ואם לא יישאר הקבוצה תיפגע משמעותית", אמרו בקבוצה. "כל פיתרון, אם זה שחרור דרך בוררות או מכירה יעשה מבית"ר קבוצה קטנה ובלי שאיפות. צריך להעלות לו את ההצעה ולגרום לו להישאר. כל היציע קרא לו אתמול ועודד אותו, הקהל של בית"ר לא פראייר".

עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
חוזר לחייך. אצילי/אדריאן הרבשטיין

ניקיטה רוקאביציה שמע אתמול שהוא סגור במכבי חיפה, במרכאות כמובן, וחייך. רוקאביציה אמר לשחקנים כי "סגרו אותי בכל הקבוצות צמרת כאן. היחידה שבאמת ניסתה לפתות אותי בכסף זאת הפועל תל אביב והבהרתי להם שלא אשחק שם". יחד עם זאת, כל עוד אלי טביב לא מממש את האופציה על השחקן ומחתים אותו על חוזה חדש השחקן עשוי לעזוב תמורת כ-450 אלף יורו. מכבי חיפה ומכבי תל אביב מגלות עניין באוסטרלי, אך עדיין לא יודעות כיצד תיראה מצבת הזרים שלהן בעונה הבאה.

דוד קלטינס חש רגישות בשריר האחורי ודידה על המגרש ברבע השעה האחרונה. השחקן נמצא כרגע בספק למשחק נגד בני סכנין וייבדק במהלך השבוע. יש לזכור כי חסוס רואדה שהורחק ייעדר גם הוא מהמשחק וייתכן שבית"ר תהיה במצוקת בלמים לקראת המפגש המסקרן.

אבישי כהן שפתח כמגן ימני הוחלף במחצית באלעד גבאי. בבית"ר הושמעה ביקורת על השיבוץ של כהן: "אבישי שחקן התקפה שיכול להתפתח ולהיות מוביל כאן, סתם מבזבזים אותו כמגן ימני. זה גם לא תפקיד שזורקים שחקן תוך כדי עונה אלא דרך משחקי אימון והרבה עבודה. כשיש שחקן מקומי שהוא איכותי בהתקפה לא עושים ממנו מגן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully