וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "היינו צריכים להרוג את המשחק מוקדם יותר, יהיה מעניין בפלייאוף"

24.4.2016 / 22:57

מאמן הפועל ירושלים סיכם 81:96 על הפועל אילת: "היינו קצת חלודים, אבל הצלחנו לפתוח הפרש גדול". על דאנקן: "הוא הראה שהוא יודע לתרום גם כשיש 4 גבוהים דומיננטיים". דאנקן: "מנסים להשתפר"

one
ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול אלאדי אמינו שחקן הפועל אילת. מגד גוזני
דומיננטי. ג'וש דאנקן/מגד גוזני

הפועל ירושלים האריכה היום (ראשון) את רצף הניצחונות שלה ל-8 אחרי שגברה 81:96 על הפועל אילת ועשתה צעד גדול להבטחת המקום הראשון בליגה הרגילה.

מאמן המנצחת, דני פרנקו אמר בסיום: "אני חושב שההתחלה שלנו הייתה טובה. היינו קצת חלודים, אבל עשינו הגנה טובה ופתחנו הפרש גדול. היינו צריכים להרוג את המשחק מוקדם יותר. יותם הלפרין היה נהדר ושלט במשחק. רפי מנקו גם עשה עבודה נהדרת ואני לא בא לטענות לאף אחד. שיחקנו בלי ליאור אליהו וזה לא פשוט".

על ג'וש דאנקן אמר: "זה חשוב, הוא אף פעם לא היה בקבוצה עם כל כך הרבה גבוהים דומיננטיים. דווקא עכשיו הוא הראה לעצמו שהוא יודע לתת הרבה. למערך של קבוצה עם 4 גבוהים כמו שיש לנו זה מאוד חשוב".

"זה מאוד מאוד מוקדם, אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף הכי טוב שאנחנו יכולים. זה לא משנה מי נקבל, זו תהיה סדרה מעניינת. נגיע לפיינל פור ושם הכל יכול לקרות".

פרנקו הוסיף: "היו לנו דקות טובות מאוד ומשם הדרך הייתה יותר נוחה. לא קל לבוא במצב שלנו, כשהטבלה מראה שאנחנו רחוקים מהקבוצה שאחרינו, ולהיות דרוכים כל משחק. זה החשש העיקרי שלי כרגע כי אנחנו מנסים להכין את עצמנו מקצועית לפלייאוף".

ג'וש דאנקן: "אני עושה מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה לנצח. הגנה והתקפה. יצאנו עם ניצחון גדול. התרכזנו בעצמנו, מנסים להשתפר. עשינו עבודה טובה בשני צידי המשחק. אנחנו חייבים להסתכל על כל משחק לגופו. יש לנו משחק ביום רביעי וצריכים להתרכז בו".

עודד קטש סיכם: "עשינו את זה קל מאוד עבור ירושלים. נצטרך ללמוד מזה. כדי להתמודד איתם במשחק חוץ צריך לעשות את הדברים בצורה אופטימלית והיינו רחוקים משם. לא באנו מוכנים ותכנית המשחק התפרקה מהר מאוד. צריך את הסטירה הזו אחרי שבתקופה האחרונה הכל הלך בקלות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully