וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "אני רוצה להמשיך בבית"ר ירושלים, מקווה שנסתדר"

הקשר חזר לשחק אחרי כחודשיים ואמר: "היה כיף לחזור. לא יודע אם אהיה בבית"ר בעונה הבאה, אני מקווה". רוני לוי: "השער של אוברניאק היה שווה ניצחון". עשרה אוהדים נעצרו

one

מכבי חיפה המשיכה הערב (ראשון) את השבוע המוצלח שלה ואחרי שעצרה את מכבי תל אביב ועלתה לגמר הגביע על חשבון הפועל באר שבע, היא השיגה ניצחון בכורה בפלייאוף העליון עם 0:1 קטן על בית"ר ירושלים. לודוביק אוברניאק הכריע בטיל אדיר בדקה ה-21, כשהאורחים סיימו ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של חסוס רואדה שדחף את עאיד חבשי. עומר אצילי חזר לשחק אחרי כחודשיים.

דקל קינן, שספג כרטיס צהוב במהלך המחצית השנייה, יחמיץ את המשחק מול בני סכנין, שכן זהו הצהוב התשיעי שלו העונה.

המשטרה עצרה במהלך המשחק שני אוהדי בית"ר ירושלים - האחד בגין השלכת כסא לעבר המגרש, והשני בגין השלכת כוס לעבר שוטרים. השניים בשנות השלושים והארבעים הועברו לחקירה. סך הכל במשחק היו עשרה עצורים, מתוכם שוחררו שלושה.

יוסי בניון ואיסמעיל ריאן עם כובש שער הניצחון לודוביק אוברניאק/אדריאן הרבשטיין

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "מגיעות מחמאות לשחקנים אחרי שבוע מאוד קשה מול מכבי תל אביב ובאר שבע. שיחקנו נגד קבוצה חזקה, נתנו גול ושמרנו עליו - זה בסדר גמור. אנחנו יודעים שיש לנו הרבה מה להשתפר, זו לא הרמה שאנחנו רוצים, אבל השער של אוברניאק היה שווה ניצחון. היינו מאוד חשופים לפני כן, ספגנו שלישיות ובעניין הזה השתפרנו מאוד. אנחנו יותר יציבים ומגנים יותר טוב. במשחקים האחרונים הרמנו את רמת המשחק והתוצאות היו טובות. כדי לסיים כמו שצריך ואולי גם נשיג את הכרטיס לאירופה ונזכה בגביע, נצטרך להרים עוד קצת את רמת האינטנסיביות".

סלובודאן דראפיץ', מאמן בית"ר ירושלים: "כל הכבוד לחבר'ה שנתנו פייט בלתי רגיל, אני גאה בהם. אנחנו במקום השלישי בזכות ולא בחסד. הוכחנו את זה הערב. שיחקנו כדורגל חיובי וטוב מול קבוצה טובה, אני לא מאוכזב. אנחנו כבר במקום השלישי ואני מרוצה מהצורה בה התייחסנו למשחק. כולם עבדו קשה והיו ביחד, נתנו את המקסימום".

על עומר אצילי: "אין ספק שהוא שחקן חיובי שעבר תקופה לא קלה. אנחנו כאן בשביל לעזור לו ורוצים שיתרום עד סוף העונה".

עומר אצילי אמר בסיום: "היה כיף לחזור לשחק, אני מחכה כבר לשבוע הבא. דברים לא הסתדרו, אבל אני מקווה שבהמשך הם יסתדרו. אני רוצה להמשיך בבית"ר ירושלים ואני מקווה שהדברים יסתדרו בעתיד". כשנשאל האם יהיה בעונה הבאה בבית"ר, אמר אצילי: "אני לא יודע, אני מקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully