וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל השיפוצים בבלומפילד: הפועל תל אביב תארח את משחקיה במושבה

האדומים הודיעו כי יעתיקו את המשחקים הביתיים לפתח תקוה בעונה הבאה, עם אופציה לשתי עונות נוספות. מנכ"ל המועדון ניר ענבר: "זו הייתה המטרה הראשונית שלנו, אנחנו מרוצים שעמדנו בה"

one

הפועל תל אביב תארח את משחקיה הביתיים באצטדיון המושבה בפתח תקווה, זאת לאור ההודעה על השיפוצים המתוכננים באצטדיון בלומפילד. אצטדיון המושבה מכיל 11,500 מקומות ובהפועל תל אביב יעשו את מירב המאמצים על מנת לאפשר לבעלי המנויים לחדש את המנוי לעונת 2016/17 באיצטדיון בפתח תקוה, במיקום דומה ככל הניתן למקום מושבם בבלומפילד. מועדי על מועד חידוש המנויים ושיווק המנויים לעונה הבאה תצא הודעה נפרדת בהמשך.

מנכ"ל המועדון, ניר ענבר, אמר: "המטרה הראשונית שלנו הייתה לעבור ולשחק באצטדיון המושבה ואנחנו מרוצים שעמדנו בה. קיבלנו עשרות רבות של פניות מאוהדים שביקשו שנעשה את כל המאמצים לעבור לפתח תקוה, שהוא אצטדיון מצוין וגם המתאים ביותר עבור הפועל תל אביב ואוהדיה לתקופת הביניים הקרובה".

מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה, איתמר אלדר: "אנו שמחים לארח את הפועל תל אביב באצטדיון המושבה בעונות הקרובות, זהו נדבך נוסף בקידום מדיניות החברה והעיר להגדיל את פעילותו של האצטדיון ולמקסם את יכולותיו".

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פתרון זמני. כבירי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully