וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על פי דרישת המשטרה: מכבי תל אביב תגיע לסכנין מכביש מילוט

24.4.2016 / 10:14

במשטרה נערכים מחדש למשחק הנפיץ, דורשים להכפיל את כוחות האבטחה בדוחא, ועשויים לדרוש מהצהובים לנהוג כפי שנהגה בית"ר ירושלים. סכנין ואבוקסיס יעמדו לדין: "תתרכזו בכדורגל, לא בנקמות"

one

בהנהלת בני סכנין טרם נרגעו מהאירועים במשחק מול מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע, וכבר קיבלו בשורות רעות אך צפויות: בהתאחדות הודיעו שסכנין תעמוד לדין וכך גם יוסי אבוקסיס. בזמן שחלק מאנשי המועדון היו שמחים להרוס לצהובים את חלום האליפות במפגש בין הקבוצות מחר (שני, 20:55, ערוץ 1), המאמן שוחח עם שחקניו וביקש מהם לזכור שהמטרה האמיתית שלהם היא לסיים את העונה במקום הרביעי, ולא להתרכז ביריבה: "אני נרגעתי ואני מקווה שגם אתם. חייבים להתרכז בכדורגל ולא בנקמות".

אבוקסיס הוסיף: "לא רוצה שהבלגן הזה יגרום לאנשים לשכוח את העונה הגדולה שעשינו. אני רוצה שנמשיך לשחק כדורגל אטרקטיבי, ושלא נתעסק באיך להחזיר למכבי תל אביב בשום צורה, חוץ מאשר בהבקעת שערים". איציק כהן הפצוע ייעדר.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, העביר מכתב לראשי הקבוצות ובו ביקש להרגיע את הרוחות לקראת המפגש. המכתב המלא בתמונה שלמטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מבקש להרגיע את הרוחות. המכתב של עיני לקבוצות/מערכת וואלה, צילום מסך

במשטרה שינו את הדרישות שלהם בעקבות המתיחות בין המועדונים. במקום 80 שוטרים ו-80 סדרנים, במשטרה העלו את הדרישה ל-250 שוטרים ו-90 סדרנים שיאבטחו את המשחק. בסכנין קיבלו דרישה לממן 180 שוטרים ובקבוצה זועמים על ההחלטה. "ביקשנו מראש מהמשטרה להמתין עם הדרישות עד אחרי משחק הגביע, אבל הם אמרו שלא משנה מה התוצאה במשחק הגביע, הדרישה שלהם היא שמונים שוטרים. עשינו מה שהם ביקשו ועכשיו עם דורשים יותר מכוח כפול", אמרו במועדון.

במשטרה גם מעוניינים שהאוטובוס של מכבי תל אביב יגיע דרך כביש מילוט, בדומה לדרך שעושה בית"ר ירושלים. בשעה ארבע בצהריים תיערך הערכת מצב נוספת אצל מפקד המחוז הצפוני ולאחריה יוחלט סופית כיתד להתכונן למשחק מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully