וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מישה זילברמן הבטיח מעשית את מקומו במשחקים האולימפיים

23.4.2016 / 21:13

המחבט הבכיר אמנם הפסיד 2:0 בסיבוב השני בטורניר טהיטי ליריב פיני, אבל הוא מדורג 25 בדירוג האולימפי ובסוף השבוע הקרוב ייסגר המירוץ. זילברמן: "תודה לכולם על התמיכה בשנה הקשה הזו"

מישה זילברמן שחקן בדמינטון. GettyImages
הכרטיס הובטח כמעט סופית. מישה זילברמן/GettyImages

מישה זילברמן הבטיח כמעט סופית את הכרטיס לאולימפיאדה שנייה ברציפות למרות הפסד 2:0 בסיבוב השני של טורניר טהיטי מול וילה לאנג מפינלנד. זילברמן, שדורג ראשון בטורניר מסבב האתגר העולמי לבדמינטון ועלה אוטומטית לסיבוב השני, התקדם עד המקום ה-25 בדירוג לריו 2016 (59 בעולם) גם בעקבות תוצאות מתחריו בטורנירים אחרים.

הטורניר עצמו התנהל בתנאים לא שגרתיים. המארגנים דחו את פתיחת המשחקים בשל 99 אחוזי לחות באולם, ורק לאחר שייבשו את הרטיבות במשך לילה שלם, הם חידשו את המשחקים. בדיעבד מתברר כי מדליית הארד שבה זכה זילברמן בטורניר פרו לפני שבוע הייתה קריטית למען הבטחה כמעט סופית של המקום במשחקים האולימפיים.

זילברמן פרסם בעמוד הפייסבוק שלו לאחר טורניר טהיטי הלילה: "תודה רבה לכל העוקבים אחרי והתומכים פה עבור התמיכה החשובה והמוטיבציה שנתתם לי בשנה הקשה הזו". בסוף השבוע הקרוב יסתיים בצרפת המירוץ האולימפי, כשזילברמן ייצג את ישראל באליפות אירופה שלאחריה ייסגר הדירוג האולימפי. אגב, זו תהיה הפעם הראשונה בה תיוצג ישראל על ידי ארבעה חובטי בדמינטון. דנה קוגל, אלופת ישראל, תשחק בנשים, ואילו בזוגות גברים ישחקו בצוותא אלכס בס ושי גפן. זילברמן יתחרה בגברים ואולי יחגוג שם את ההעפלה לריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully