וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש נורמן עבר לוושינגטון

23.4.2016 / 8:22

מגן הפינה ששוחרר מקרוליינה מצא לעצמו בית חדש בבירה ויפגוש החל מהעונה הבאה פעמיים את הנמסיס שלו, אודל בקהאם ג'וניור: "המטרה האולטימטיבית היא אליפות"

אודל בקהאם ג'וניור ניו יורק ג'איינטס מול ג'וש נורמן קרוליינה פנת'רס. AP
שני מפגשים מול אודל בקהאם ג'וניור. נורמן ו-OBJ בעונה שעברה/AP

יומיים בלבד לאחר שקרוליינה הפתיעה והסירה את תג הפרנצ'ייז ממגן הפינה האיכותי שלה ג'וש נורמן, הוא כבר מצא לעצמו בית חדש. וושינגטון רדסקינס תשלם לנורמן 75 מיליון דולר לחמש השנים הקרובות, כולל 51.1 מיליון מובטחים, סכום שיא אי פעם עבור מגן פינה בליגה.

השכר הממוצע השנתי של נורמן, 15 מיליון דולר, יעבור את זה של המוביל עד כה בעמדה הזו, פטריק פיטרסון, שמקבל מאריזונה 14.01 מיליון בממוצע לעונה במסגרת החוזה שלו, כך שנורמן יהפוך למגן הפינה עם החוזה הגבוה בהיסטוריה של ה-NFL.

"אני מצפה להזדמנות לשחק בפלייאוף שוב, עם וושינגטון", אמר השחקן, "הקבוצה הזו הייתה שם בעונה שעברה ועכשיו אני רוצה שנלך רחוק יותר בפלייאוף ונגיע לסופרבול. זו המטרה האולטימטיבית שלנו. אני רוצה לזכות באליפות ולא אעצור עד שזה יקרה".

ניו אורלינס הייתה המועמדת הבולטת השנייה להחתים את נורמן, כך לפי אדם שפטר מ-ESPN, אולם הקבוצה מהבירה היא זו שזכתה בשירותיו והוא יפגוש פעמיים בעונה הבאה את אודל בקהאם ג'וניור, עמו היה לו עימות פיזי רציני במשחק בין קרוליינה לג'איינטס בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully