וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הליגה הכי חשובה, אם ניכנס למרה שחורה נאבד גם את האליפות"

22.4.2016 / 12:44

הפועל באר שבע מתכוננת להפועל רעננה. מאמן הכושר דרור שמשון ניסה להוריד את מפלס הלחץ. השחקנים סבורים ש"יש בעיה במרכז השדה" ומבקרים את הובאן. בדרום אפריקה דווח כי דינו אנדלובו מועמד לקבוצה

one

בהפועל באר שבע מנסים לאסוף את השברים אחרי ההדחה הכואבת מגביע המדינה. במועדון בטוחים כי ההדחה לא תשפיע על המירוץ לאליפות, אבל גם שם יודעים שהפסד במאבק מול מכבי תל אביב תגדיר את העונה הנוכחית ככישלון. ברק בכר לא שוחח אתמול (חמישי) עם השחקנים, וגם היום לא עשה זאת, כשהמטרה היא להוריד לחץ. במועדון אומרים ש"אנחנו עדיין במקום הראשון, אם נצטרך לעשות שיחות נפש עכשיו, זה עשוי לעשות לעשות את הפעולה ההפוכה".

מי ששוחח עם השחקנים היה מאמן הכושר דרור שמשון, שניסה להרגיע את מפלס הלחץ בעקבות ההפסד. לאחר המשחק טען בכר כי הוא יקדיש חשיבות לנושא השיחות עם השחקנים, אך הוחלט כי השחקנים ייצאו לחופש קצר לאחר אימון הבוקר ויחזרו ישירות לאימון המסכם, כך שעד אז בכר לא ישוחח עימם. היום הוא התמקד באימון בקצב גבוה, לפני החופש. "איבדנו שני תארים, אבל אסור לשקוע בזה עכשיו. אם ניכנס למרה שחורה, נאבד גם את האליפות", הסבירו היום במועדון, ואחד השחקנים הוסיף: "עד לפני שבוע כולם היו בטוחים שנהיה בגמר, היו כאן שחקנים שחלמו על דאבל, אבל הדבר הכי חשוב זה הליגה. אפשר לכפר על הטראומה, אבל אי אפשר לשכוח אותה".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
מנסה להוריד לחץ בכר/קובי אליהו

שלשום, לאחר המשחק, נשמעה ביקורת כלפי אובידיו הובאן ובן ביטון, אולם בקרב השחקנים טוענים כי עיקר הטענות הושמעו דווקא כלפי הקשר הרומני. "בכר שם שני שחקנים במרכז השדה כי הוא סמך עליו. אוגו היה צריך לעשות בשבילו את כל העבודה", אמר אחד השחקנים והוסיף: "אם הוא לא מרגיש מספיק מאוים? יכול להיות. יש שחקנים מספיק טובים כדי לקבל הזדמנות כשהוא לא פוגע". אחרי הביקורת שהושמעה כלפי ביטון, בבאר שבע הבהירו כי "אי אפשר להפיל עליו את התיק. כולם היו חלשים מאוד במשחק הזה". באר שבע מחפשת מגן ימני נוסף לעונה הבאה, אבל עדיין מרוצה מאוד מהמגן שלה והיא בונה עליו לשנים הקרובות. בפעם הראשונה העונה, לאחר המשחק נשמעה ביקורת מסוימת על אליניב ברדה. במועדון הבחינו בכך שמאז שחתם על חוזה חדש חלה ירידה ביכולת. בסביבתו של החלוץ טוענים שאין קשר בין הדברים. "צריך לזכור מה ברדה עשה בשביל באר שבע העונה. לא צריך להוסיף מעבר לזה".

שחקני באר שבע סבורים כי בכר חייב להפנים את החשיבות של "אמצע חזק" מול הקבוצות הבכירות. בשבועות האחרונים הם חזרו שוב ושוב על החשיבות של בראון וראדי, או כל שחקן הגנתי אחר, במרכז השדה. "מליקסון טוב מאוד כשהוא משחק מאחורי החלוצים, אבל נגד קבוצות עם אמצע חזק שיודעות לעשות הגנה עדיף שישחק בצד ויבוא לאמצע. זה הרבה יותר אפקטיבי. נגד חיפה הוא חזר להניע כדור עם צדק וטהא, וזה לא התפקיד שלו". באון וראדי נמצאים בתמונת ההרכב למשחק הקרוב ונראה כי אחד מהם יפתח. בכר, יש לציין, עדיין לא תרגל את ההרכב אותו ולא ברור האם יעשה זאת עד המשחק.

בעניין אחר: כלי התקשורת בדרום אפריקה דיווחו היום כי דינו אנדלובו, חלוצה לשעבר של מכבי חיפה וכיום באנורתוזיס, מועמד למספר קבוצות בפולין וגם להפועל באר שבע לקראת העונה הבאה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully