וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו היטר לג'ייק ארייטה, הקאבס ממשיכים לדהור: סיכום השבוע ב-MLB

22.4.2016 / 8:30

המגיש של שיקגו רשם את הנו-נו השני בקריירה שלו, הקבוצה מעיר הרוחות פירקה 0:16 את סינסינטי ועלתה למאזן 4:12. גם וושינגטון מרשימה, בעוד הרד סוקס והיאנקיז מאכזבים ויוסטון מתפרקת

ג'ייק ארייטה דייויד רוס שיקגו קאבס חוגגים נו היטר. AP
מאסטר. ארייטה מחבק את דייויד רוס אחרי הנו היטר/AP

עוד שבוע מרתק עבר על ה-MLB והלילה (בין חמישי לשישי) גם נרשם הרגע הבולט הראשון של העונה, כאשר ג'ייק ארייטה, המגיש האדיר של שיקגו קאבס, סיפק נו היטר ראשון העונה ושני עבורו בקריירה ב-0:16 המוחץ של הקבוצה מעיר הרוחות על הראש של סינסינטי.

שיקגו ממשיכה לקרוע את הליגה ועלתה למאזן 4:12 נהדר, שמציב אותה ביתרון 3.5 משחקים ב-NL מרכז על פני סנט לואיס. הנו היטר של ארייטה היה ה-295 בתולדות הליגה, כאשר הוא היה גם זה שזרק את מספר 293, באוגוסט האחרון. גם התקפית הקאבס מככבים ואחרי הניצחון הלילה, הם בפלוס 60 במאזן ריצות הזכות/ריצות החובה ושמו כבר 97 ריצות ב-16 משחקים.

עוד קבוצה שנראית היטב בפתיחת העונה היא וושינגטון. הלילה הנשיונאלס אומנם הפסידו 5:1 במיאמי, אבל המאזן שלהם עומד על 4:11 והם ביתרון 3.5 משחקים על סגנית האלופה ניו יורק מטס ב-NL מזרח. ברייס הארפר כבר עם שמונה הומראנים העונה והוא מוביל את הליגה לצד טרבור סטורי המפתיע מקולורדו. במערב, הדודג'רס בראש הבית עם מאזן 6:10, משחק וחצי לפני הרוקיז ואריזונה. הלילה הם קיבלו עוד משחק טוב מקלייטון קרשאו וניצחו בעשרה אינינגים באטלנטה 1:2.

מה קורה ב-AL? שתי הגדולות של המזרח, בוסטון (8:7) והיאנקיז (9:5) מאכזבות מאוד ונועלות את הבית כרגע, בעוד בולטימור, עם מאזן 4:10, טסה קדימה ומובילה ב-3.5 משחקים כבר. במרכז צמוד מאוד כרגע, כאשר האלופה קנזס סיטי עם מאזן 5:10, חצי משחק לפני הווייט סוקס המפתיעים ומשחק וחצי לפני דטרויט, שמציגה יכולת לא רעה. במערב, טקסס בפסגה עם מאזן 6:10 וביתרון משחק על פני אוקלנד. מי שבינתיים מאוד מתקשה היא יוסטון המבטיחה, שנמצאת במאזן גרוע של 11:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully