וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין קיבלה 1,000 כרטיסים נוספים לחצי הגמר, צפויה לרוב באצטדיון

21.4.2016 / 18:01

עקב הביקוש הרב והאיטיות במכירה לאוהדי מכבי תל אביב לקראת חצי הגמר (20:30, ספורט 5), סכנין ביקשה וקיבלה כמות נוספת של כרטיסים וצפויה להביא יותר אוהדים מיריבתה. גורם: "היה ביקוש היסטרי"

one

בווידאו: בני סכנין מפסידה 4:1 להפועל באר שבע

בני סכנין קיבלה מההתאחדות לכדורגל בשעות האחרונות כאלף כרטיסים נוספים למשחק חצי גמר גביע מדינה מול מכבי תל אביב באצטדיון בחיפה (20:30, ספורט 5). בעקבות התוספת, לסכנין צפוי רוב במשחק מול הצהובים.

במהלך היום (חמישי) הבינו ראשי ההתאחדות כי אוהדי מכבי תל אביב לא ירכשו את הכרטיסים, בעוד שביממה האחרונה נוצר טירוף סביב הכרטיסים של סכנין. לאחר שיחה נוספת ביקשו ראשי סכנין כרטיסים נוספים כשההערכה היא שמאות הכרטיסים הבודדים שעוד נותרו מתוך יימכרו עד המשחק.

אוהדי בני סכנין. קובי אליהו
רוב באצטדיון. אוהדי בני סכנין/קובי אליהו

"סכנין היא הקבוצה שתביא הכי הרבה קהל לחצאי הגמר", מסר גורם בהתאחדות לוואלה! ספורט, "הם קיבלו עוד אלף כרטיסים ואנחנו מאמינים שהם ימכרו את כולם. הבנו שמכבי תל אביב לא מצליחה למכור את כל הכרטיסים ולכן נתנו עוד אלף כרטיסים לסכנין ששם היה ממש ביקוש היסטרי".

בצד המקצועי, בקבוצה מאמינים שהם יכולים להפתיע את הצהובים כאשר תאמבי סגס צפוי לפתוח במקום איציק כהן הפצוע. יובל אבידור ו-וויאם עמאשה יחכו להזדמנות על הספסל אחרי שחזרו מפציעה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully