וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רוני לוי צפוי להמשיך, מוסקרון עקבה אחרי טואטחה

20.4.2016 / 22:16

ללא קשר להעפלה לגמר גביע המדינה, מאמן מכבי חיפה ייפגש עם הנשיא יעקב שחר. לוי בסיום המשחק: "ככה רציתי שנראה כל העונה". הבלגים עקבו אחרי המגן השמאלי. בניון מירר בבכי

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, צפוי להישאר לעונה נוספת בקבוצה. ללא קשר לניצחון הערב, במועדון מעוניינים שהמאמן ימשיך בעונה הבאה ושם אישרו כי ההחלטה כעת היא בידי המאמן.

ללוי יש חוזה לשלוש שנים בקבוצה, אבל בכל סיום עונה לנשיא המועדון יעקב שחר יש אפשרות להתיר את ההסכם. כפי שכבר פרסמנו לאחרונה, שחר ולוי החלו לדבר על העונה הבאה, כשהמאמן התבקש לחוות דעה בנושא להשארתם של יוסי בניון וגילי ורמוט ונתן אור ירוק למהלך. לפני המשחק הערב אמר גורם במועדון כי "לוי יישאר במכבי חיפה אם ירצה. ההחלטה בידיו". יש לציין כי שחר ולוי כבר קבעו להיפגש אחרי חצי הגמר.

במועדון אמרו עוד לפני המשחק כי החלטה סופית לא התקבלה, אך העפלה לשלב גמר גביע המדינה, כלומר אפשרות להשיג כרטיס לאירופה דרך הליגה או הגביע, תחזק את מעמדו של המאמן. כעת, כאמור, הכדור בידיים של המאמן.

בנושא אחר: סקאוט של מוסקרון הבלגית עקב הערב אחרי טאלב טואטחה. לא נראה שלקבוצה הבלגית יש את האמצעים הכלכליים לרכוש את המגן השמאלי, אבל אם הוא יעזוב את מכבי חיפה בקיץ, ייתכן שהוא יושאל למוסקרון.

קובי אליהו

רוני לוי אמר לאחר המשחק: "יש לנו שנה לא קלה ובסך הכל את הסיכומים נעשה בסוף. מגיע לקהל ולמועדון הנפלא הזה להנות. אני שמח מאוד, רוצה להחמיא לשחקנים שעושים עבודה נפלאה. באר שבע קבוצה מאוד איכותית ומאומנת, וביום כזה צריך להוציא את כל הכוחות. לא ידעתי למה לצפות למרות שתמיד יש תסריטים בראש לפני המשחק. זה משחק שחוויה להיות שותף לו. כל קבוצה משחקת בסגנון שלה וכל מאמן עושה מה שמתאים לו. רציתי לראות מכבי חיפה מנצחת וברור שרציתי שנראה ככה כל העונה".

הרבה לחץ השתחרר בסיום המשחק אצל יוסי בניון שמירר בבכי על כר הדשא, תוך שהוא עובר ומחבק את שחקני הקבוצה. בסיום אמר הקפטן של מכבי חיפה: "לא יודע איך קוראים לי. זה היה משחק עונה בשבילנו. יש לנו עכשיו למה לצפות אחרי עונה מאכזבת. עשינו את זה בגדול מול הקבוצה שכרגע היא הכי טובה בארץ. איכויות יש לנו, בשני המשחקים האחרונים הראינו הרבה יותר מחויבות וכך גם היום. שיחקנו בהרבה יותר שקט עם הכדור. הנפתי את גביע הליגה האירופית והפסדתי גמר וכמה חצאי גמר. זה יהיה חלום אם אניף ביחד עם עוד שניים-שלושה שמגיע להם להניף".

בניון הוסיף: "עכשיו בחזרה למטרות בליגה. אני לא חושב שהפועל באר שבע הייתה חלשה. השקט שלנו במתפרצות הכריע, המשחק התפתח ככה שהבקענו שני שערים מהירים אך היה יכול להתפתח גם אחרת. אחרי עונה כזו שהם עושים מגיע להם תואר. אני אישית עברתי תקופה לא קלה העונה אבל עכשיו אני בגמר ומאושר. לא יודע מה יהיה בעונה הבאה. קודם רוצה להנות בחודש וחצי שנשארו ומקווה שנזכה בגביע. אני ביחסים טובים עם כל המועמדים לנבחרת. אלישע לוי ראוי. עד הרגע האחרון אשמח להיות בנבחרת. כל עוד אני משחק אין סיבה שלא אהיה בסגל. אני סעיף שבגילאים מבוגרים לא משחקים בנבחרת. אם אהיה טוב אשמח להיות בנבחרת. גם אם לא אהיה אהיה מאושר ואשמח במה שתרמתי עד עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully